Σύμφωνα με το δημοσίευμα του SkyNews, η τρύπα είναι από τις μεγαλύτερες που έχει ανακαλυφθεί ποτέ και βρίσκεται σε απόσταση 700 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη γη.

Η μαύρη τρύπα βρίσκεται στον υπερμεγέθη ελλειπτικό γαλαξία Holmberg 15A,o οποίος έχει τη φήμη του φωτεινότερου γαλαξία στο σύμπλεγμα γαλαξιών Abell 85.

Σύμφωνα με τη μέτρηση που έγινε χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της «άμεσης δυναμικής ανίχνευσης», η μαύρη τρύπα που εντοπίστηκε στον Holmberg 15 είναι η μεγαλύτερη που έχει ανακαλυφθεί σήμερα σε ολόκληρο το σύμπαν.

«Μπορεί να μην είναι η μεγαλύτερη μαύρη τρύπα που ανακαλύφθηκε στα χρονικά, ωστόσο είναι η πιο μεγάλη μαύρη τρύπα με άμεση δυναμική ανίχνευση στο τοπικό σύμπαν», σχολιάζουν οι επιστήμονες.

Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Max Planck Εξωγήινης Φυσικής και του Πανεπιστημιακού Παρατηρητηρίου του Μονάχου στο Sci-News ανέφεραν πως «η μαύρη τρύπα δεν είναι μόνον η μεγαλύτερη γνωστή, αλλά και τέσσερις έως εννιά φορές μεγαλύτερη του αναμενόμενου δεδομένης της αστρικής μάζας του γαλαξία».

Ο Άντριου Κόουτς του University College of London είπε «είναι η μεγαλύτερη μαύρη τρύπα στη δική μας περιοχή του σύμπαντος και μια από τις μεγαλύτερες που εντοπίστηκαν ποτέ».