Μοιάζει βγαλμένο από σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας αλλά φαίνεται ότι το επόμενο βήμα στις ηλεκτρονικές αγορές είναι πιο κοντά από ό,τι φανταζόμασταν.

Ολοένα και περισσότερες εταιρείες δοκιμάζουν την κατάργηση των ταμείων και την πληρωμή των προϊόντων μέσω εφαρμογής στο κινητό.

Την αρχή έκανε η Amazon το 2018 όταν κατάργησε τα ταμεία σε κατάστημά της στο Σιάτλ. Τώρα πια και άλλες εταιρείες έχουν δηλώσει ότι προετοιμάζονται να εφαρμόσουν το νέο πληρωμής όπως τα Starbucks αλλά και η βρετανική Tesco σε συνεργασία με την Trigo Vision, μία start up από το Ισραήλ.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο, η νέα μέθοδος βασίζεται στην τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης. Ένα δίκτυο από κάμερες και αισθητήρες στα ράφια ανιχνεύουν τι παίρνει ο καταναλωτής και η χρέωση γίνεται αυτόματα στην κάρτα του μέσω του σχετικού app που έχει κατεβάσει στο κινητό του. 

Trigo Vision - Redefine retail from Trigo Vision on Vimeo.

Εν ολίγοις, μπαίνεις, ψωνίζεις, φεύγεις!