Οι 31 γυναίκες και οκτώ άνδρες βρήκαν φρικτό θάνατο μέσα στο μεταλλικό κουτί, καθώς σύμφωνα με Βέλγους αξιωματούχους, είχαν κλειδωθεί μέσα στο ρυμουλκούμενο σε θερμοκρασίες χαμηλότερες των -25 βαθμών Κελσίου για τουλάχιστον 10 ώρες, από τη στιγμή που έφτασαν στο λιμάνι του Ζεεμπρούγκε τη Τρίτη το απόγευμα.

Εργαζόμενοι στα λιμάνια δηλώνουν στην Daily Mail ότι «ακόμα και αν δεν είχε ενεργοποιηθεί η ψύξη, όποιος ήταν κλεισμένος μέσα στο κοντέινερ για μεγάλο χρονικό διάστημα θα πέθαινε από ασφυξία. Τα φέρετρα έχουν περισσότερο αέρα από αυτά τα κοντέινερ όταν είναι σφραγισμένα».

Η έρευνα των Αρχών είναι ακόμη σε εξέλιξη προκειμένου να ξετυλίξουν το κουβάρι της υπόθεσης και να βρουν ποιοι κρύβονται πίσω από την μεταφορά των Κινέζων στην Βρετανία.

Αστυνομικές πηγές που επικαλείται ο Guardian, αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί επικεντρώνονται σε τρία μέλη συμμορίας με βάση τη Βόρεια Ιρλανδία.

Η ιρλανδική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια του φορτηγού δήλωσε ότι συνεργάζεται με την αστυνομία και επέμεινε ότι δεν είχε καμία σχέση με τον οδηγό, τον 25χρονο Μο Ρόμπινσον.

Γιατί οι δουλέμποροι χρησιμοποιούν φορτηγά - ψυγεία

Αξιωματούχος των αρχών ασφαλείας εξηγεί στη Daily Mail ότι «ο λόγος που χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία είναι γιατί ο εξοπλισμός με θερμικές κάμερες που ανιχνεύουν ανθρώπινη παρουσία δεν λειτουργεί σε αυτά τα οχήματα. Είναι πολύ παγωμένα και δεν μπορείς να καταγράψεις την παρουσία κάποιου μέσα σε ένα τέτοιο κοντέινερ».

«Οι δουλέμποροι πρέπει να το γνώριζαν αυτό. Και αυτό δείχνει πόσο πονηροί είναι. Αναζητούν συνεχώς "τρύπες" και αυτό τις περισσότερες φορές καταλήγει σε θύματα» προσθέτει ο ίδιος.

Με πληροφορίες από Daily Mail και The Guardian