Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκδήλωση ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, την οποία δημιούργησε η Alibaba ως «απάντηση» στην «Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου».

Η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας κατάφερε να ξεπεράσει το περσινό ρεκόρ μέσα σε διάστημα μόλις 16,5 ωρών, προτού τελικά κλείσει με κέρδη 38,4 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέλος της ημέρας! Στα πρώτα 68 δευτερόλεπτα από την έναρξη της εκδήλωσης οι πωλήσεις είχαν ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Η αύξηση σε σχέση με το 2018 είναι της τάξεως του 25%, αφού τότε τα κέρδη ανέρχονταν σε 30,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι προπωλήσεις για την Ημέρα των Εργένηδων είχαν ξεκινήσει πριν από τρεις εβδομάδες. Ρεκόρ σημείωσε η Estée Lauder με προπαραγγελίες 143 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ οι χρήστες της Alibaba είχαν προπαραγγείλει iPhone 11s της Apple αξίας 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ήταν η 11η χρονιά του ετήσιου γεγονότος – απάντηση στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11/11 (με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους εργένηδες) και η πρώτη μετά την αποχώρηση του δισεκατομμυριούχου Τζακ Μα, του συνιδρυτή της Alibaba.