Ο 71χρονος Ιάπωνας Ακιτόσι Οκάμοτο κατηγορήθηκε για παρενόχληση της εταιρίας και για παραβίαση συμβολαίου από την τηλεφωνική του εταιρία επειδή έκανε χιλιάδες τηλέφωνα στο τηλεφωνικό κέντρο σε μόλις οκτώ μέρες.

Η εταιρία ανέφερε στα τοπικά media ότι δέχθηκε 24.000 κλήσεις χωρίς χρέωση μέσα σε 2,5 χρόνια από τον άνδρα.

Ο ίδιος πάντως αρνείται ότι παρενόχλησε την εταιρία και ισχυρίζεται ότι είναι το θύμα.

Σύμφωνα με την αστυνομία ο ηλικιωμένος είτε έβριζε το προσωπικό της εξυπηρέτησης πελατών είτε ζητούσε από εκπρόσωπο της εταιρίας να τον επισκεφτεί και να του ζητήσει συγγνώμη, ενώ κάποιες φορές καλούσε και έκλεινε το ακουστικό.

Η εταιρία δεν ήθελε να τον κατηγορήσει αλλά όπως ισχυρίζεται ότι τα τηλεφωνήματα του είχαν γίνει τόσο συχνά και ασταμάτητα ώστε δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν άλλοι πελάτες.

Τελικά στον άνδρα αποδόθηκαν κατηγορίες για «ανέντιμη παρεμπόδιση εργασίας», μία κατηγορία που αντιμετωπίζουν στην Ιαπωνία όσοι δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δουλεύουν με κανονικούς ρυθμούς.

Πηγή: BBC