Συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία της Ταϊβάν China Airlines σε μία προσπάθεια να περιορίσει την εξάπλωση του κοροναϊού -από τον οποίο έχουν χάσει τη ζωή τους 132 άνθρωποι- μειώνοντας την ανθρώπινη επαφή ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι θα ενθαρρύνει τους επιβάτες της να φέρνουν δικά τους μπουκάλια με νερό, ενώ θα περιορίσει τα επαναχρησιμοποιούμενα αντικείμενα με άλλα μίας χρήσης.

Σύμφωνα με το Reuters, η China Airlines και η τοπική θυγατρική της, η Mandarin Airlines, έχουν σταματήσει από τη Δευτέρα να προσφέρουν ζεστά γεύματα στους επιβάτες τους και έχουν αντικαταστήσει τα τραπεζομάντηλα και τις υφασμάτινες πετσέτες με χαρτοπετσέτες στις πτήσεις τους στην Κίνα και στο Χονγκ Κονγκ.

Επίσης, σταμάτησαν να παρέχουν κουβέρτες, μαξιλάρια, πετσέτες, περιοδικά και εφημερίδες, ενώ ποτά και ακουστικά παρέχονται μόνο εάν το ζητήσει κάποιος επιβάτης.

«Η θήκη στην πλάτη του καθίσματος θα περιέχει μόνο την χαρτοσακούλα και το εγχειρίδιο ασφαλείας του αεροσκάφους», ανακοίνωσε η Tigerair Taiwan, μια αεροπορική εταιρεία που επίσης ανήκει στον όμιλο της China Airlines προσθέτοντας ότι δεν θα διατίθενται επίσης προϊόντα duty-free.

Οι ζεστές πετσέτες, οι κουβέρτες και τα περιοδικά δεν θα προσφέρονται στις πτήσεις μέχρι νεότερης ανακοίνωσης.

Η αεροπορική εταιρεία Thai Airways ανακοίνωσε ότι απολυμαίνει ψεκάζοντας την καμπίνα των επιβατών και το πιλοτήριο σε όλες τις πτήσεις που επιστρέφουν από την Κίνα και από προορισμούς υψηλού κινδύνου.