Ο νέος κοροναϊός που μέχρι στίμης έχει σαν αποτέλεσμα το θάνατο 1.868 ατόμων στην ηπειρωτική Κίνα, έχει επιπτώσεις και στην αμερικάνικη εταιρία Apple.

Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα στους επενδύτες δεν θα καταστεί εφικτό να πετύχει το στόχο εσόδων του τριμήνου των 63-67 δισεκατομμυρίων δολαρίων εξαιτίας του προσωρινού περιορισμού στον εφοδιασμό στα iPhone και της δραματικής πτώσης των πωλήσεων στην κινεζική αγορά.

Η Apple παράγει τα περισσότερα εκ των iPhone και άλλα προϊόντα της στην Κίνα. Η εξάπλωση του κοροναϊού προκάλεσε προσωρινή αναστολή της παραγωγής καθώς έκλεισε καταστήματα στην Κίνα. Κάποια εξ αυτών άνοιξαν την περασμένη εβδομάδα αλλά και με μειωμένο ωράριο.

«Η δουλειά αρχίζει να επανέρχεται στη χώρα αλλά βιώνουμε μία πιο αργή επιστροφή στις φυσιολογικές συνθήκες από ότι αναμέναμε. Ως αποτέλεσμα, δεν περιμένουμε να πετύχουμε το στόχο των εσόδων που είχαμε προβλέψει για τον Μάρτιο», ανέφερε η εταιρία σε ανακοίνωση της.

Ακόμα υποστήριξε ότι όλα τα εργοστάσια στην Κίνα, εκτός από την επαρχία Χουμπέι, έχουν ανοίξει ξανά. «Ανοίγουν πιο αργά απ' ότι περιμέναμε. Αυτές οι ελλείψεις στην προμήθεια iPhone, θα επηρεάσουν τα έσοδα σε παγκόσμια κλίμακα».

Προειδοποίηση από τον Ιανουάριο για μείωση της παραγωγής

Η εταιρία η οποία έχει ήδη προειδοποιήσει για το γεγονός ότι ο ιός θα επηρεάσει την παραγωγή από τον περασμένο μήνα, «η ζήτηση των προϊόντων μας εντός της Κίνας έχει επηρεαστεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Όλα τα καταστήματα μας στην Κίνα και πολλά από τα συνεργαζόμενα καταστήματα μας έχουν κλείσει. Επιπλέον τα καταστήματα τα οποία έχουν ανοίξει λειτουργούν με μειωμένο ωράριο και με πολύ μικρή κίνηση. Σταδιακά ανοίγουμε ξανά τα καταστήματα μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε όσο πιο σταθερά και με ασφάλεια μπορούμε».

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Apple, Τιμ Κουκ, ανέφερε ότι η πρόβλεψη εσόδων της εταιρίας του προηγούμενου μήνα είχε ένα εύρος διαφοράς τεσσάρων δισεκατομμυρίων εξαιτίας της αβεβαιότητας που υπήρχε από τον κοροναϊό.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά μέσα σε σχεδόν ένα χρόνο που η εταιρία αναπροσαρμόζει το πλάνο εσόδων της εξαιτίας ανησυχιών σε σχέση με την Κίνα. Τον Ιανουάριο του 2019, είχε αναγκαστεί να τον αλλάξει εξαιτίας «φτωχών» πωλήσεων στη χώρα.

Πηγή: Guardian.com