Έτσι εδώ και αρκετό καιρό, παρά τη γενικότερη οικονομική κρίση,  οι εταιρείες πολυτελών κοσμημάτων βλέπουν τις πωλήσεις τους να εκτινάσσονται λόγω της πανδημίας.

Μάλιστα όσοι ασχολούνται με την αγορά του κοσμήματος και των πολύτιμων λίθων θεωρούν πως μια πιθανή εξήγηση για αυτή την απροσδόκητη αύξηση της ζήτησης είναι οτι εξαιτίας των περιορισμών της πανδημίας δεν υπάρχει η δυνατότητα πραγματοποίησης ταξιδιών. Αντί λοιπόν για ένα ταξίδι, όσοι διαθέτουν χρήματα, επιλέγουν την αγορά κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων.

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα στη διαδικτυακή σελίδα του CNN, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Edahn Golan Diamond η αγορά του πολυτελούς κοσμήματος έχει βγει κερδισμένη από την πανδημία του κορονοϊού, παρά τις απώλειες που καταγράφηκαν κατά τους πρώτους μήνες του έτους.

Στην αγορά των ΗΠΑ, η αγορά των πολυτελών κοσμημάτων σημείωσε άνοδο ύψους σχεδόν 10%, δηλαδή περί τα 5,25 δισ. δολάρια τον Αύγουστο, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία.

Αντί ταξιδίων διαμάντια

Για όσους ασχολούνται με τον κόσμο της εμπορίας πολύτιμων λίθων και πολυτελών κοσμημάτων οι πλούσιοι επενδύουν σε κοσμήματα αντί για ταξίδια. «Σε κάθε αγορά, παγκοσμίως, ο "νούμερο ένα" ανταγωνιστής του κοσμήματος είναι τα ταξίδια. Πριν την πανδημία αν είχες έναν γάμο, μια επέτειο, γενέθλια ή κάτι άλλο σημαντικό να γιορτάσεις, θα πήγαινες ένα ταξίδι, όμως με τα μέτρα περιορισμού να βρίσκονται σε ισχύ σε όλο τον κόσμο, η αγορά διαμαντιού απορροφά ένα σημαντικό μέρος αυτών των χρημάτων», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Στίβεν Λουσιέρ, αντιπρόεδρος της εταιρείας εμπορίας διαμαντιών De Beers.

Διαβάστε ακόμα

Κορονοϊός: Έρχεται απαγόρευση νυχτερινής κυκλοφορίας και στη Ρώμη

ΥΠΕΞ Τουρκίας: Τα προβλήματα στην περιοχή τα δημιουργούν Ελλάδα και Κύπρος