Η 21χρονη Έμιλι Μπάουερ μετρούσε μόλις δύο εβδομάδες στη δουλειά, όταν της έτυχε μια πολυάσχολη βάρδια μια Κυριακή βράδυ σε ένα μπαρ-εστιατόριο με θαλασσινά στο Σαν Αντόνιο.

Ενώ εξυπηρετούσε όλα τα τραπέζια, ζητούσε διαρκώς συγγνώμη για την καθυστέρηση στο σέρβις από έναν άνδρα. «Φάνηκε να δείχνει κατανόηση από το γεγονός ότι είχε υπάρξει και ο ίδιος ιδιοκτήτης εστιατορίων«, δήλωσε η ίδια στη New York Post

«Ήταν σαν λέει: «Ακυρώστε τα ποτά, ακυρώστε τα υπόλοιπα και απλώς δώστε μου τον λογαριασμό»», συμπλήρωσε η Μπάουερ.

Η σερβιτόρα είπε ότι αρχικά δεν πρόσεξε ότι ο πελάτης της είχε δώσει ένα φιλοδώρημα 2.000 δολαρίων, μαζί με ένα σημείωμα που έλεγε: «Καλά Χριστούγεννα! Συνεχίσε να εργάζεσαι σκληρά!».

Η Μπάουερ τότε ξέσπασε σε κλάματα. Φαντάστηκε πως θα μπορούσε να αγοράσει κάτι για τους δύο γιους της, οι οποίοι είναι 2 ετών και 5 μηνών αντιστοίχως.

Ωστόσο, ο ενθουσιασμός της κόπηκε αμέσως όταν το εστιατόριο της είπε ότι δεν μπορούν να επεξεργαστούν φιλοδώρημα μεγαλύτερο των 500 δολαρίων.

«Καθόμουν σε ένα τραπέζι και οι άλλοι σερβιτόροι με συνέχαιραν, όταν ήρθε ο διευθυντής και μου είπε: «Κανόνας νούμερο 1. Ποτέ μη δέχεσαι τέτοιο φιλοδώρημα γιατί ποτέ δεν πρόκειται να το λάβεις.»»

Η Μπάουερ είπε ότι ένας άλλος σερβιτόρος πρότεινε στο εστιατόριο να της δώσει τέσσερα ξεχωριστά πουρμπουάρ των 500 δολαρίων, αλλά εκείνοι αρνήθηκαν.

Μάλιστα, παρενέβη και ο πελάτης, ο οποίος ζήτησε εξηγήσεις για το περιστατικό. Όταν η Μπάουερ ζήτησε να επικοινωνήσει μαζί του, το μαγαζί της είπε ότι δεν είχε τα στοιχεία του.

Η 21χρονη τόνισε πως σκέφτηκε την παραίτηση, αλλά αναλογίστηκε ότι ο σύντροφός του απολύθηκε πρόσφατα λόγω κορονοϊού.