Το σκάνδαλο με τη διαρροή προσωπικών δεδομένων δεν επηρέασε το Facebook που τελικά δεν έχασε ούτε κέρδη, ούτε χρήστες, ούτε διαφήμιση.

Κέρδη εμφάνισε και το Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook.

Συγκεκριμένα, οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook -όσοι το χρησιμοποιούν έστω μια φορά μέσα στο μήνα- έφθασαν τα 2,32 δισεκατομμύρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2018, εμφανίζοντας αύξηση 9% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2017, ενώ οι καθημερινοί χρήστες έφθασαν τα 1,52 δισεκατομμύρια.

Επιπλέον, παρά τα σκάνδαλα και τις εναντίον του συνεχείς επικρίσεις, τα οικονομικά αποτελέσματά του Facebook ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών και των επενδυτών.

Τα έσοδά του (σχεδόν όλα από διαφήμιση) στο τέταρτο τρίμηνο του 2018 αυξήθηκαν κατά 30%, φθάνοντας τα 16,9 δισ. ευρώ, ενώ τα κέρδη του διαμορφώθηκαν σε 6,88 δισ. ευρώ ή 2,38 δολάρια ανά μετοχή (έναντι 1,44 δολαρίου ανά μετοχή πριν ένα χρόνο).

Οι μετοχές του Facebook - οι οποίες είχαν χάσει σχεδόν το ένα τρίτο της αξίας από πέρυσι τον Ιούλιο - κινήθηκαν έντονα ανοδικά μετά την ανακοίνωση, κερδίζοντας σχεδόν 12%.

Η αύξηση των χρηστών ήταν σημαντική σε μερικές χώρες (ιδίως σε Ινδία, Ινδονησία και Φιλιππίνες), αλλά πολύ πιο μικρή σε άλλες (ΗΠΑ), ενώ στην Ευρώπη, όπου οι μηνιαίοι χρήστες είχαν εμφανίσει μείωση σε δύο διαδοχικά τρίμηνα του 2018, ανέκαμψανφθάνοντας στον αριθμό ρεκόρ των 381 εκατομμυρίων στο τελευταίο τρίμηνο του 2018.

Σε νέα σημαντική πηγή διαφημιστικών εσόδων εξελίσσεται το Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook, ενώ ο αριθμός εργαζομένων στο Facebook έφθασε τους 35.587 στο τέλος του 2018, αυξημένος κατά 42% σε σχέση με το τέλος του 2017.