Η μη κυβερνητική οργάνωση SOS Méditerranée κατήγγειλε σήμερα τη χρήση από την ιταλική εταιρεία ενδυμάτων Benetton, για διαφημιστικούς σκοπούς, μιας φωτογραφίας που δείχνει μετανάστες οι οποίοι διασώθηκαν από το πλοίο Aquarius, ντυμένους με σωσίβια γιλέκα.

«Η SOS Méditerranée διαχωρίζει πλήρως τη θέση της από αυτή τη διαφημιστική εκστρατεία με τη φωτογραφία η οποία τραβήχτηκε ενώ οι ομάδες μας διέσωζαν ανθρώπους που κινδύνευαν στη θάλασσα, κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης στις 9 Ιουνίου», ανέφερε μέσω του Twitter η οργάνωση.

Η φωτογραφία εικονίζει μετανάστες μέσα σε μια βάρκα οι οποίοι φορούν κόκκινα σωσίβια και στο κάτω μέρος της αναγράφεται το λογότυπο της εταιρείας «United colors of Benetton».

«Η αξιοπρέπεια των επιζώντων θα πρέπει να γίνεται σεβαστή υπό όλες τις συνθήκες. Η ανθρώπινη τραγωδία που εκτυλίσσεται στη Μεσόγειο δεν θα πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς», συνέχισε η οργάνωση που «καταδικάζει την ατομική πρωτοβουλία του φωτογράφου» ο οποίος έδωσε στην εταιρεία τη φωτογραφία αυτή.

«Η SOS Méditerranée δεν συγκατατίθεται ποτέ στη χρήση των φωτογραφιών της για εμπορικούς σκοπούς», επιμένει η ΜΚΟ.