«Δεν απευθυνόμαστε σε Έλληνες, απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο κοινό το οποίο έρχεται από το εξωτερικό και κυρίως δουλεύουμε με ξένο πελατολόγιο. Αυτή τη στιγμή δυστυχώς ένας απλός Έλληνας δεν μπορεί να πληρώσει αυτό και όχι μόνο ένας απλός αλλά το 90%», λέει ο ιδιοκτήτης στο OPEN.

«Μπροστά στο μαγαζί έχουμε ενυδρεία με ζωντανούς αστακούς οι οποίοι έρχονται από εισαγωγή από Καναδά, άλλοι ελληνικοί και λοιπά. Τα όστρακά μας είναι από τα καλύτερα όστρακα που υπάρχουν στον κόσμο, έρχονται απευθείας από τη Γαλλία με αεροπλάνο», ισχυρίζεται.

Το... χολιγουντιανό διαφημιστικό

Με διαφημιστικό κλιπ... χολιγουντιανών προδιαγραφών το μαγαζί που χρέωσε 836 ευρώ για έξι μερίδες καλαμαράκια περνά στην αντεπίθεση.

Σκοπός του προωθητικού βίντεο είναι να αποδείξει πως πρόκειται για ένα πολυτελές all day restaurant στο οποίο δεν υπάρχει η λογική της αισχροκέρδειας.

Στο κλιπ πρωταγωνιστεί μια γοργόνα η οποία καταλήγει στη Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τα θαλασσινά που σερβίρει το εστιατόριο.

H… ουρά της γοργόνας στο βίντεο ζυγίζει 15 κιλά και ήρθε από τις ΗΠΑ, από εξειδικευμένο γραφείο που προμηθεύει όλες τις παραγωγές στο Χόλιγουντ ενώ το κόστος της ανέρχεται σε 5.000 ευρώ.

Πρωταγωνίστρια του κλιπ είναι η Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη «Ουζερί Τσιτσάνης», έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να ανταποκριθεί στον ρόλο της, ενώ για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.

Τα κοσμήματα που φορούσε κόστισαν 6.000 ευρώ ενώ η μουσική δημιουργήθηκε για το σποτ. Σύμφωνα με το mykonoslive.tv, το συνολικό του κόστος ανέρχεται σε 50.000 ευρώ.

«Δεν έρχεσαι για να χορτάσεις» 

«Ήταν εννέα άτομα και παρήγγειλαν τέσσερα κιλά καλαμάρι. Χρεώθηκε με το κιλό, 100 ευρώ το κιλό, ήταν φρέσκο», είπε ο υπεύθυνος του καταστήματος μετά την καταγγελία του Αμερικανού τουρίστα.

«Οι ξαπλώστρες μπροστά στο μαγαζί μας, είμαστε το καλύτερο μαγαζί στον Πλατύ Γιαλό, προσφέρουμε υπηρεσίες high end, απευθυνόμαστε σε ένα πολύ υψηλό πελατολόγιο. Δεν έρχεσαι στο μαγαζί μας να χορτάσεις, έρχεσαι να ζήσεις μια εμπειρία. Και υπάρχει μίνιμουμ χρέωση κατά άτομο 25 ευρώ στην παραλία», επεσήμανε.

Ο Αμερικανός τουρίστας βρέθηκε στο εστιατόριο με μία παρέα φίλων οι οποίοι ήθελαν όλοι καλαμαράκια. Η σερβιτόρα τους είπε ότι «μπορεί να φτιάξει καλαμαράκια για έξι άτομα» και όταν τη ρώτησαν πόσο θα κοστίσει απάντησε «εξαρτάται από το πόσα θα φτιάξει ο σεφ».

«Αυτό είναι απαράδεκτο, είναι πολύ ακριβό» είπε ο Αμερικανός τουρίστας με τη σερβιτόρα να απαντά «σας το είπα ότι θα εξαρτιόταν η τιμή από την ποσότητα που θα έφτιαχνε ο σεφ». Οι φίλοι του Φραντζέσκο τον παρότρυναν να αποφύγει τη διαμάχη και χαρακτήρισαν το συμβάν «τουριστική παγίδα».

Υπενθυμίζεται ότι η παρέα του Αμερικανού Φραντζέσκο πλήρωσε 591 ευρώ για 6 μερίδες καλαμαράκια και συνολικά 836,20 ευρώ για 6 καλαμάρια, έξι μπίρες και τρεις σαλάτες

 

 

 

Για την ιστορία για το ίδιο κατάστημα δεν λείπουν και φωτογραφικές μαρτυρίες άλλων τουριστών αναφορικά με τις τιμές των προϊόντων. Τιμές όπως 15 ευρώ για μια Coca Cola Zero ή 25 ευρώ για μια μεγάλη μπύρα ποτήρι, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο εκεί.