Οι δύο συμμετέχουσες στο διαγωνισμό κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, στην αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.

Αυτό αποτελεί και το καθοριστικό βήμα για το ποιο σχήμα θα αναλάβει το έργο, με την κοινοπραξία J&P Άβαξ-Ghella-Alstom να διαθέτει μικρό προβάδισμα σύμφωνα με το σχετικό πρακτικό αξιολόγησης.

Στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού συμμετείχε και η ΤΕΡΝΑ η οποία τελικά δεν κατέθεσε προσφορά και εκκρεμούν δύο προσφυγές στο ΣτΕ. 

Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).

Πηγή: insider.gr