«Δεν υπάρχει αδειοδοτημένο ελικοδρόμιο στον Πόρο και τον Γαλατά. Το ελικοδρόμιο κατασκευάστηκε το 1987 ή 1988, ουδέποτε αδειοδοτήθηκε επίσημα και ως εκ τούτου δεν ήταν ασφαλές για την απογείωση και την προσγείωση ελικοπτέρων» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, σχολιάζοντας την τραγωδία με τους τρεις νεκρούς από την πτώση του  Augusta A109C.

«Χρησιμοποιούσαν το χώρο με δική τους ευθύνη και δεν ήταν ευθύνη του Δήμου να το σταματήσει αυτό. Η προσβασιμότητα και η χρήση του είναι πολύ προβληματική, απορώ που το χρησιμοποιούσαν» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

«Αν οι αρμόδιοι είχαν ασχοληθεί επιστημονικά και νόμιμα, θα είχε καταργηθεί η χρήση του ελικοδρόμιου» συνεχίζει ενώ για τα καλώδια της ΔΕΗ, πάνω στα οποία φέρεται να έπεσε το μοιραίο ελικόπτερο προτού συντριβεί, εξηγεί: «Για τα καλώδια της ΔΕΗ, η ΔΕΔΔΗΕ είχε κινηθεί με την έγκριση του Δήμου για υποθαλάσσια καλώδια για τη ρευματοδότηση του νησιού αλλά ακόμα δεν έχει εκτελεστεί το έργο. Και όντως τα καλώδια δεν είχαν σήμανση».