Όλα ξεκίνησαν από την προ ημερών βράβευση της Ελένης Αντωνιάδου, από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως στο πλαίσιο των βραβείων, «Επιχειρηματικά Βραβεία Θαλής ο Μιλήσιος».

Μάλιστα η υπουργός Παιδείας, είχε κάνει μία εκτενή ανάρτηση στο λογαριασμό της στο Fcebook αποθέωσε την Ελένη Αντωνιάδου, συγκεκριμένα η κ. Κεραμέως ανέφερε:

«”Μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι”. Απονέμοντας στην Eleni Antoniadou, που διαπρέπει στη NASA, ειδική στους τομείς της Αναγεννητικής Ιατρικής και της Βιοαστροναυτικής, βραβείο προσφοράς στην επιστήμη και τον άνθρωπο, στο πλαίσιο των 1ων επιχειρηματικών βραβείων Θαλής ο Μιλήσιος. Το πάθος της για την επιστήμη μας εμπνέει και μας γεμίζει αισιοδοξία».

Μετά από αυτή την ανάρτηση ξεκίνησε ένας «πόλεμος», αναφορικά με την σχέση της Ελένης Αντωνιάδου με την ΝΑSΑ, με αφορμή την ανάρτηση που έκανε ο αναπληρωτής καθηγητής του πανεπιστημίου του Παρισιού Paris Diderot, Κώστας Μπουγιούκος, να δηλώνει ότι η Ελένη Αντωνιάδου δεν έχει δουλέψει ποτέ για την ΝΑSA και ότι απλώς έχει παρακολουθήσει ένα summer camp. Επίσης ότι δεν έχει βραβευτεί από την NASA, ενώ επισημαίνει ότι η κ. Αντωνιάδου δεν κάνει έρευνα στην αναγεννητική ιατρική.

Επίσης σε όλη την ανάρτηση, χρησιμοποιεί υβριστικούς και υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς τόσο για την κ. Αντωνιάδου, της οποίας αμφισβητεί την επιστημονική της ιδιότητα όσο και αυτήν της ερευνήτριας, ενώ το ίδιο έκανε και για την υπουργό Παιδείας.

Η ίδια η Ελένη Αντωνιάδου αποφάσισε να απαντήσει στους επικριτές της με ανάρτηση της στο Facebook, όπου αναφέρει:

«Μικρά βήματα στον χώρο της έρευνας γίνονται με συνεχή προσπάθεια, επιμονή και υπομονή. Κάθε μέρα συνεχίζω να μαθαίνω με συμμετοχή σε απλά ή πιο σύνθετα πρότζεκτ, σαν αυτό της τεχνητής νοημοσύνης στη ΝΑΣΑ που ασχολούμαι τον τελευταίο καιρό. Παράλληλα, όπως είπα πριν μερικές μέρες στη βράβευση στη Θεσσαλονίκη χρειάζονται να περάσουν δεκαετίες μόχθου, προσπάθειας, αποτυχιών και ίσως κάποιων επιτυχιών για να μπορείς να ελπίζεις ότι θα συνεισφέρεις ουσιαστικά ένα μικρό λιθαράκι στην επιστήμη. Εμένα ο στόχος μου ποτέ δεν ήταν να ανταγωνιστώ ακαδημαϊκούς ή να συγκρίνω τα πρώτα μου βήματα στην επιστήμη ως νέα ερευνήτρια με άτομα τα οποία είναι στο χώρο πολλές δεκαετίες. Εξάλλου το σημαντικό είναι να δουλεύεις πάντα συνεργατικά, βοηθώντας τους συνανθρώπους σου να πάνε επίσης ένα βήμα πιο πάνω και όχι ένα βήμα πιο κάτω».