Με μια δικαστική νίκη έναντι του Πάνου Ψυχάρη δικαιώθηκαν -περισσότερο ηθικά- οι εργαζόμενοι της «ΔΟΛ DIGITAL», οι οποίοι 2,5 χρόνια μετά την εξαγορά του ομίλου «ΔΟΛ» από την «ALTER EGO» του Βαγγέλη Μαρινάκη, εξακολουθούν να παραμένουν υπό καθεστώς «ομηρίας».

Συγκεκριμένα στα τέλη Νοεμβρίου του 2019 και έπειτα από μία αναβολή που ήδη είχε προηγηθεί, το δικαστήριο καταδίκασε τον νόμιμο εκπρόσωπο της «ΔΟΛ DIGITAL», Πάνο Ψυχάρη, κρίνοντας πως «η τότε διοίκηση συνεχίζει να αδιαφορεί για την αποπληρωμή δεδουλευμένων, που αντιστοιχούν σε διάστημα σχεδόν 10 μηνών τα οποία αφορούν στην περίοδο προ της μεταβίβασης της επιχείρησης "in.gr" στην "ALTER EGO"».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΣΠΗΤ (Ένωση Συντακτών Περιοδικού & Ηλεκτρονικού Τύπου) «η γραμμή υπεράσπισης του κ. Ψυχάρη έπεφτε σε συνεχείς αντιφάσεις στην προσπάθειά της να δημιουργήσει σύγχυση ως προς το καθεστώς της θυγατρικής “ΔΟΛ DIGITAL” με εκείνο της υπό ειδική διαχείριση μητρικής “ΔΟΛ”».

Παράλληλα, από την πλευρά του το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα από τη δικηγόρο του κατηγορούμενου για νέα αναβολή όπως και εκείνο «για να κληθεί ως, κατά την άποψή του, μάρτυρας “κλειδί” ο Ειδικός Διαχειριστής της ΔΟΛ ΑΕ, κ. A. Αγγελίδης» γνωστοποιείται μέσω της ανακοίνωσης η οποία προσθέτει «το σκεπτικό του δικαστηρίου παρέμεινε από την αρχή μέχρι το τέλος αμετακίνητο πως ουδεμία σχέση είχε η υπό ειδική διαχείριση και πλέον κηρυχθείσα σε πτώχευση “ΔΟΛ ΑΕ” με την “ΔΟΛ DIGITAL”, καθώς πρόκειται για διαφορετικά νομικά πρόσωπα».

Το κείμενο της ανακοίνωσης της ΕΣΠΗΤ καταλήγει υπενθυμίζοντας τις προσπάθειες καθησυχασμού των εργαζομένων από την πλευρά της διοίκησης τις δραματικές εκείνες μέρες που η ΔΟΛ ΑΕ τέθηκε σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης: «Πρέπει να σημειωθεί ότι η διοίκηση της εταιρείας είχε ενημερώσει τους εργαζόμενους πριν την πώληση πως "θα ήταν οι μόνοι που θα σωθούν καθώς ανήκαν σε ξεχωριστή εταιρία και οι ευθύνες θα περνούσαν αυτούσιες στον επόμενο διαχειριστή της. Επίσης τους έριχναν στο φιλότιμο και ζητούσαν να κάνουν κουράγιο και να δουλέψουν απλήρωτοι για να μην υποβαθμιστεί το προϊόν και να πιάσει ακριβότερο τίμημα στην πώληση"».