Σε ό,τι αφορά την ωφέλεια του πολίτη από τη διαλειτουργικότητα, σημείωσε: «Αντί να τρέχει ο πολίτης για να προσκομίσει χαρτιά σε μια δημόσια υπηρεσία, φροντίζει η ίδια η υπηρεσία να τα παίρνει σε μορφή διαδικτυακής υπηρεσίας. Για παράδειγμα, έχουμε πάρει τα ληξιαρχικά γεγονότα και τα προωθούμε προς την ΑΑΔΕ, οπότε δεν θα δηλώνονται εκ νέου στην Εφορία, αλλά μόνον στο ληξιαρχείο».

Ένας δεύτερος τομέας, στον οποίον εργάζεται η ΓΓ, είναι η ταυτοποίηση των στοιχείων του πολίτη. Η ταυτοποίηση αυτή σχετίζεται τόσο με τις υποχρεώσεις του πολίτη προς το δημόσιο, όσο και με τις υποχρεώσεις του δημοσίου προς τον πολίτη -για παράδειγμα, όταν ένας πολίτης είναι δικαιούχος κάποιου επιδόματος. Το δημόσιο έχει πάρα πολλά στοιχεία, σε πάρα πολλά πληροφοριακά συστήματα, που όμως λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο αναγνώρισης μεταξύ τους. Υπάρχει ένα σύνολο κωδικών που δεν έχουν ακόμη ταυτοποιηθεί στους πολίτες. Κι έτσι, για παράδειγμα, πέρυσι κατά την προσπάθεια ενοποίησης στοιχείων μεταξύ ασφαλιστικών ταμείων, βρέθηκαν 600.000 άνθρωποι χωρίς ΑΜΚΑ, 1.800.000 άνθρωποι χωρίς ΑΦΜ, κάποιες χιλιάδες χωρίς πατρώνυμο ή μητρώνυμο ή δελτίο ταυτότητας.

Ένα τρίτο έργο, που κάνει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων με τη Γενική Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής, είναι ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για τους δημοσιονομικούς ελέγχους. Μέχρι τώρα, οι σχετικές διαδικασίες γίνονταν χειρόγραφα. Με αυτόν τον τρόπο, θα διευκολυνθεί το έργο 62 δημοσιονομικών υπηρεσιών εποπτείας και ελέγχου και 500 περίπου ελεγκτών, για τον έλεγχο 1.700 περίπου φορέων της γενικής κυβέρνησης.

Αυτά είναι τα έργα που γίνονται για να διευκολυνθεί το έργο μεταξύ των φορέων δημόσιας διοίκησης και για να βελτιωθεί η καθημερινότητα του πολίτη είτε άμεσα είτε έμμεσα, με τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών.