«Απαραίτητη προϋπόθεση γι' αυτό είναι ο διεθνής διαγωνισμός, έτσι ώστε η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη να έχουν καινούρια λεωφορεία εντός 18 μηνών» πρόσθεσε ο υπουργός.

«Είναι ένας διαγωνισμός, με τον οποίο πρέπει να προμηθευτούμε τουλάχιστον 700 λεωφορεία, όσα δηλαδή αποσύρονται μέχρι το 2023. Εκτός αν θέλουμε να αυξήσουμε το νόμιμο όριο ηλικίας των λεωφορείων στην Ελλάδα, όπως το έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ επανειλημμένως, διότι δεν μπορούσε να κάνει έναν σοβαρό διαγωνισμό και να προμηθευτεί νέα λεωφορεία» συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, τουλάχιστον το ένα τρίτο των λεωφορείων αυτών θα είναι ηλεκτροκίνητα, και γι' αυτό θα απαιτηθεί προσεκτικός σχεδιασμός για τις διαδρομές που θα καλύπτουν τα νέα λεωφορεία με βάση τις κλιματολογικές συνθήκες.

Ο κ,. Καραμανλής απαντούσε σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη για την κατάσταση της συγκοινωνίας στην Πετρούπολη. Παραδέχτηκε ότι η κατάσταση έχει επιδεινωθεί, ιδίως μετά τον Σεπτέμβριο και πρόσθεσε: 

«Ο στόχος μας είναι με τον στόλο που έχουμε σήμερα στη διάθεσή μας να κάνει ο ΟΑΣΑ την καλύτερη δυνατή βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών, αλλά θαύματα δεν μπορούμε να κάνουμε. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τρέξουμε γρήγορα τη διαδικασία για έναν μεγάλο διεθνή διαγωνισμό».