Ειδικότερα την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το Κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 4.951 κλήσεις. Το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων (63%) έγινε για οδηγίες σχετικά με τον κορονοϊό. Σε ποσοστό 8% οι κλήσεις αφορούσαν ψυχολογική βοήθεια ενώ το 7% των πολιτών που κάλεσαν στο Κέντρο αναζητούσαν πληροφορίες σχετικά με ζητήματα κοινωνικής παρέμβασης.

Σημειώνεται ότι το 63% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 38% των κλήσεων που έγιναν από άντρες.

Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 3%.