Σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό Open μίλησε για την προετοιμασία, έδωσε συμβουλές για την αποφόρτιση του δικτύου λόγω της τηλεργασίας και της τηλεμάθησης σε ώρες αιχμής και αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης με τους παρόχους.

Αυτοσυγκράτηση τις ώρες αιχμής

«Πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η διαχείριση. Η μία είναι από συνήθεια ότι οι κλήσεις γίνονται επί το πλείστον από τα κινητά, μην ξεχνάμε ότι έχουμε και τα σταθερά κι όσες κλήσεις γίνονται από εκεί να τις κάνουμε. Επίσης θα πρέπει τις ώρες αιχμής 9 το πρωί με 6 το απόγευμα, να πρέπει να υπάρχει αυτοσυγκράτηση στις εφαρμογές ψυχαγωγίας.

Το δεύτερο στάδιο ενεργειών και πρωτοβουλιών για ψηφιακή αλληλεγγύη είναι το εξής. Καλέσαμε τους παρόχους να κάνουν προσφορές σε μία πλατφόρμα που έχει ανοίξει και έχει γίνει ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία και λιγότερο στην Βουλγαρία. Έχουν γίνει ήδη προσφορές, αναμένουμε άμεση ανταπόκριση στο αίτημα για δωρεάν υπηρεσίες.

Ήδη ξεκίνησε από χθες μία εταιρεία να προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μεγάλη ανταπόκριση τις επόμενες ημέρες» τόνισε.

«Θα τα καταφέρουμε γιατί προετοιμαζόμαστε για τον φόρτο που θα υπάρξει το επόμενο διάστημα, καθώς καταλαβαίνετε ότι η απομακρυσμένη εργασία, η τηλεργασία, η τηλεκπαίδευση αλλά και η ανάγκη για την ψυχαγωγία του κόσμου θα δοκιμάσουν το επόμενο διάστημα τις δυνατότητες των δικτύων».

Ο κ. Γεωργαντάς ανέφερε μάλιστα ότι «το υπουργείο πήρε πρωτοβουλίες τονίζοντας ότι τη Δευτέρα έγιναν συναντήσεις με τους εκπροσώπους των παρόχων έτσι ώστε να είμαστε σε μία διαρκή επικοινωνία για τη διαχείριση αυτής της αυξημένης ζήτησης».

Όσο για τα παιδιά που δεν έχουν τρόπο πρόσβασης στην τηλεμάθηση είπε: «Υπάρχει δυνατότητα από την ΠΝΠ για τη βοήθεια του πληθυσμού. Θα το εκτιμήσει η κυρία Κεραμέως να μην υπάρξει πρόβλημα ειδικά στις μεγάλες τάξεις και δη στην Γ' Λυκείου».

Παρακολουθήστε το βίντεο με τις δηλώσεις του