Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, το ΝΘΗ «Καλλιστώ», έβγαινε από το ναύσταθμο της Σαλαμίνας, όταν το φορτηγό πλοίο έπεσε στην πρύμνη του, με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήγμα και εισροή υδάτων.

Το «Καλλιστώ» έχει πάρει κλίση λόγω της εισροής υδάτων, ωστόσο η κατάστασή του είναι πλέον σταθερή και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.

Παράλληλα, στο φορτηγό πλοίο MAERSK LAUNCESTON έχει απαγορευθεί ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών.

Μιλώντας στο MEGA, ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, ανέφερε ότι το πολεμικό πλοίο ρυμουλκείται στον ναύσταθμο, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι του έχει κοπεί. «Ήταν ένα περιστατικό ατυχέστατο. Θα εξεταστούν οι ευθύνες. Πιστεύω ότι θα λήξει ομαλά» σχολίασε.

Αυτό είναι το ΝΘΗ «Καλλιστώ»

Το πλοίο αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40. Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).