Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, πολλοί άνθρωποι καταγγέλλουν πως αναγκάστηκαν να κοιμηθούν στους διάδρομους ή ακόμα και στις τουαλέτες και επιβάτες δήλωσαν στον τηλεοπτικό σταθμό πως καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας δεν είχαν καμία ενημέρωση για ακύρωση ή αλλαγή των εισιτηρίων τους, ή για τα voucher που δικαιούνται για διαμονή σε ξενοδοχείο και γεύμα.

Ορισμένα δρομολόγια που είχαν προορισμό την Θεσσαλονίκη ανακατευθύνθηκαν σε άλλα αεροδρόμια, όπως της Τιμισοάρα στην Ρουμανία. Συνολικά 200 άτομα βρέθηκαν στην Ρουμανία, ανάμεσά τους οικογένειες με μικρά παιδιά. Οι μισοί εκ αυτών αναχώρησαν με λεωφορεία για την χώρα μας, όμως κατήγγειλαν πως τα οχήματα δεν διαθέτουν θέρμανση εν μέσω πολύ χαμηλών θερμοκρασιών.

Άλλοι επιβάτες, που ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Βιέννη, προσγειώθηκαν στα Σκόπια και μεταφέρονται στην Ελλάδα με λεωφορεία.

Ο εκπρόσωπος της διαχειρίστριας Fraport, Γιάννης Παπάζογλου, δήλωσε στον ΣΚΑΪ πως οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή προορισμών ανακατεύθυνσης. Υπογράμμισε πως δεν γνωρίζει για ποιο λόγο επελέγησαν ως εναλλακτικοί προορισμοί η Τιμισοάρα και άλλα αεροδρόμια. Σημείωσε πως θα ελέγξει εάν οι αερομεταφορείς κάνουν τις απαραίτητες ανακοινώσεις μέσω των μεγαφώνων του αερολιμένα.

Παρέμβαση Σπίρτζη για τους εγκλωβισμένους Έλληνες

Λύση στην ταλαιπωρία των 201 επιβατών που εγκλωβίστηκαν στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας επιχειρεί να δώσει ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο υπουργός μόλις ενημερώθηκε σήμερα το πρωί οτι αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους  είχε αφήσει στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα τους Ελληνες επιβάτες καθώς δεν είχε καταφέρει να προσγειωθεί η πτήση της από Λονδίνο χθες το βράδυ στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κινητοποιήθηκε αμέσως μαζί με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Θάνο Βούρδα και έστειλαν πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας να τους παραλάβει.

Οι επιβάτες είχαν τηλεφωνήσει απο τις 6 το πρωί στους τηλεοπτικούς σταθμούς καταγγέλλοντας την εταιρία και ζητούσαν βοήθεια.