Έλαβε τέλος η ταλαιπωρία για τους 89 επιβάτες που παρέμεναν από χθες στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας, έπειτα από εκτροπή της πτήσης της Ryanair Λονδίνο - Θεσσαλονίκη.

Στις 16.58 έφτασαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» οι 89 επιβάτες με πτήση που ναύλωσε το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, έπειτα από συνεννόηση με την αεροπορική εταιρεία Aegean, σύμφωνα με ενημέρωση από την αεροπορική εταιρεία.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο επικοινωνίας της Fraport η κατάσταση στο αεροδρόμιο έχει ομαλοποιηθεί.

Οι υπόλοιποι επιβάτες της Ryanair μεταφέρθηκαν με πούλμαν από την Τιμισοάρα στη Θεσσαλονίκη.

Μετά από πιέσεις η λύση 

Χρειάστηκαν μάλιστα πιέσεις προς την ίδια την ιρλανδική εταιρεία, ώστε να ναυλωθούν πούλμαν που θα μεταφέρουν από τη Ρουμανία στη Θεσσαλονίκη τους επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης. 

«Μετά από παράπονα ορισμένοι επιβάτες έφυγαν οδικώς με λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη. Όλα είναι παγωμένα και το ταξίδι διαρκεί 22 ώρες σε ένα λεωφορείο χωρίς θέρμανση. Ορισμένοι επιλέξαμε να μείνουμε εδώ», αναφέρει στη Voria.gr η Μαρία Τσολάκη, που ταξίδευε με τη συγκεκριμένη πτήση.

«Μας πέταξαν πάνω από 200 άτομα, όλων των ηλικιών, στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα χωρίς να μας εξασφαλίσουν την αυριανή μας μετακίνηση. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει», τόνισε στη Voria.gr η δημοτική σύμβουλος του δήμου Νεάπολης - Συκεών Ιωάννα Αλεξιάδου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ρουμανικές αρχές έχουν υποχρεώσει τους επιβάτες της πτήσης να παραμένουν σε έναν μικρό διάδρομο αναμονής του αεροδρομίου, όπου επικρατούν πολικές θερμοκρασίες υπό του μηδενός. «Ηρθε η αστυνομία του αεροδρομίου και μας είπε ότι η εταιρεία μας προσφέρει ξενοδοχείο, κάτι που αρνηθήκαμε γιατί το χρειαζόμασταν χθες το βράδυ, όχι σήμερα το πρωί», δήλωσε η κ. Ταυρίδου, που ήταν στην ίδια πτήση.

Η πτήση που προσγειώθηκε τελικά στην Τιμισοάρα δεν ήταν η μοναδική που δεν προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Ο εκπρόσωπος της Fraport, κ. Παπάζογλου, τόνισε ότι αυτό έγινε εξαιτίας του χρόνιου προβλήματος που αντιμετωπίζει το αεροδρόμιο εξαιτίας της χαμηλής νέφωσης. Οσο για την απόφαση να κατευθυνθεί η πτήση στην Τιμισοάρα, υπογράμμισε ότι πρόκειται για απόφαση της αεροπορικής εταιρείας.

«Οποτε υπάρχει χαμηλή νέφωση και ο πιλότος αποφασίζει ότι δεν επιθυμεί να προσεγγίσει το αεροδρόμιο, είναι απόφαση αποκλειστικά και μόνο της εταιρείας το αεροδρόμιο που επιθυμεί να προσεγγίσει και ουδείς μπορεί να παρέμβει στην απόφαση αυτή. Είναι θέμα που αφορά αποκλειστικά την πολιτική στρατηγική της εταιρείας που προφανώς έχει μια κατάσταση με εναλλακτικές λύσεις», δήλωσε στον ΣΚΑΪ.

Η συγνώμη της εταιρείας 

Συγγνώμη ζητά η Ryanair για την εκτροπή στην Τιμισοάρα της πτήσης από το Λονδίνο Στάνστεντ προς τη Θεσσαλονίκη στις 4 Ιανουαρίου , εξαιτίας των ακραίων καιρικών συνθηκών στη Θεσσαλονίκη.

Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι: «Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση.

Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα.

Εκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».