Αναστάτωση έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Πάτρας η υπόθεση ενός 14χρονου μαθητή, τον οποίο ο ελεγκτής ανάγκασε να κατέβει από τον προαστιακό επειδή του έλειπαν δέκα λεπτά του ευρώ για να πληρώσει το εισιτήριο του.

Η μητέρα του ανήλικου μαθητή εξέφρασε από την πρώτη στιγμή τις αντιδράσεις της λέγοντας ότι «το παιδί δεν γνώριζε την περιοχή της Αγυιάς, όπου υποχρεώθηκε να κατέβει, με αποτέλεσμα να πανικοβληθεί».

Μιλώντας σήμερα, Δευτέρα, στο ραδιόφωνο του Alpha η μητέρα του 14χρονου διευκρίνισε ότι έχει στείλει μέηλ τόσο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και στον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα.

«Έστειλα και στον πρωθυπουργό το email μου προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από την φόρμα παραπόνων που συμπλήρωσα. Ο γιος μου επρόκειτο να μεταβεί από την Πάτρα στο Ρίο, μια απόσταση 10χλμ, όπου και τον περίμενα και ο ελεγκτής τον κατέβασε στην Αγυιά, σε μια στάση εντελώς άγνωστη» είπε η μητέρα και πρόσθεσε πως «ο μικρός είχε πανικοβληθεί και έκλαιγε, καθώς βρέθηκε χωρίς λεφτά σε μια άγνωστη περιοχή χωρίς να μπορεί να εξηγήσει στην μητέρα του πού βρίσκεται για να τον εντοπίσει και να τον παραλάβει».

Σε ερώτηση για το αν το περιστατικό σχετίζεται με το νέο καθεστώς και την απειλή επιβολής προστίμου. «Όχι, δεν του είπε τίποτα τέτοιο. Ήταν απολύτως σαφές ότι αν είχε τα δέκα λεπτά, θα συνέχιζε κανονικά μέχρι το Ρίο όπου τον περίμενα» λέει η μητέρα στο tempo24 ενώ ερωτηθείσα εάν προθυμοποιήθηκε κάποιος άλλος επιβάτης να συμπληρώσει το ποσό των δέκα λεπτών του ευρώ, διευκρινίζει ότι δεν υπήρχαν άλλα άτομα στο βαγόνι εκείνη την ώρα και ότι «ελάχιστοι κάθονταν στο βάθος του άλλου βαγονιού και δεν κατάλαβαν τι συμβαίνει».

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με ανακοίνωσή της, διαψεύδει το περιστατικό με ανακοίνωσή της στην οποία επισημαίνεται ότι: «Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα».

Ολόκληρη η ανακοίνωση της εταιρείας:

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε σχέση με την καταγγελία για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στο δρομολόγιο 12309 (αναχώρηση 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο, στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού), ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι:

Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.

Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει.