Πρώτα ήταν τα... εγκαίνια του σταθμού «Σιντριβάνι» του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τους μουσαμάδες που παρίσταναν τα εκδοτήρια. 

Τώρα μετά από σχεδόν ένα μήνα (μη) λειτουργίας του σταθμού, ήρθε η ώρα και για την διαφημιστική του προβολή.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό, ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το σχέδιο για την επικοινωνιακή της προβολή για το έργο, το οποίο απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, του υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. 

Η χρηματοδότησης της διαφημιστικής προβολής, θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.