Τα σόσιαλ μίντια μπορούν να αποκαλύψουν πολλά πράγματα για το ποιος είσαι, αλλά με το ποιους συνομιλούμε και τι γράφουμε στα Tweets δεν είναι η πιο αποκαλυπτική πλευρά της διαδικτυακής μας ζωής, σύμφωνα με ερευνητές.

Οι φωτογραφίες που επιλέγουμε για την εικόνα του προφίλ μπορεί να δείξει την προσωπικότητά μας με μεγάλη ακρίβεια σύμφωνα με μία ομάδα ερευνητών που ανέλυσαν πάνω από 66.000 ανθρώπινες προσωπικότητες και φωτογραφίες προφίλ στο Twitter.

Δείτε πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε τις 5 κύριες προσωπικότητες:

1. Ανοιχτή προσωπικότητα

Οι πιο ανοιχτόμυαλοι και περίεργοι χρήστες είναι πιο πιθανό να έχουν για εικόνα προφίλ κάτι άλλο από το πρόσωπό τους, δείχνοντας μια μορφή επανάστασης απέναντι στο αναμενόμενο. Οι φωτογραφίες τους έχουν συνήθως καλή ποιότητα.

Σε όσους από αυτούς τους χαρακτήρες δείχνουν τελικά το πρόσωπό τους, το πιο πιθανό είναι να φορούν γυαλιά μυωπίας αλλά όχι γυαλιά ηλίου και τα πρόσωπά τους τις περισσότερες φορές δείχνουν αρνητικά συναισθήματα αντί για θετικά.

2. Σχολαστικότητα

Οι σχολαστικοί άνθρωποι είναι επιρρεπείς στην προγραμματισμένη συμπεριφορά και την αυτοπειθαρχία. Οι φωτογραφίες προφιλ τους είναι πολύ πιθανόν να έχουν μόνο ένα πρόσωπο, δείχνοντας την τάση τους να προτιμούν αποδεκτές συμπεριφορές.

Οι φωτογραφίες τους είναι πιο χρωματιστές, φυσικές και φωτεινές και επιλέγουν φωτογραφίες που τους κάνουν να φαίνονται πιο μεγάλη σε ηλικία απ' ό,τι είναι στην πραγματικότητά. Oι φωτογραφίες τους δείχνουν έντονο συναίσθημα, το οποίο δεν είναι ενδεικτικό τη; αληθινής τους ζωής, αλλά οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι αυτό γίνεται γιατί όλοι περιμένουν ένα πρόσωπο να χαμογελάει και να δείχνει χαρούμενο στις φωτογραφίες τους.

3. Eξωστρέφεια

Οι εξωστρεφείς τείνουν να χρησιμοποιούν τις πιο χρωματιστές εικόνες που συνήθως περιλαμβάνουν πολλά άτομα. Συνήθως εμφανίζονται νεότεροι στις φωτογραφίες τους. Και είναι ελάχιστα τα γυαλιά μυωπίας που θα δεις σε τέτοιους λογαριασμούς.

4. Προθυμία

Αυτοί οι άνθρωποι συνδέονται με κοινωνική συνοχή και συνεργασία. Οι φωτογραφίες τους συνήθως δείχνουν πρόσωπα, ειναι φωτεινές αλλά και αρκετές φορές θολές. Τα συναισθήματα που παρουσιάζονται είναι περισσότερο θετικά από αρνητικά. 

5. Νευρωτισμός

Αυτό το γνώρισμα συνδέεται με αρνητικά συναισθήματα και συναισθηματική αστάθεια. Οι άνθρωποι αυτοί αποφεύγουν τις πολύχρωμες φωτογραφίες και είναι πιο πιθανό να εκφράζουν αρνητικά συναισθήματα σε σχέση με τις άλλες ομάδες ανθρώπων. Είναι λιγότερο πιθανή η χρήση προσώπων αλλά και οι συναισθηματή ουδετερότητα.