Την έμπρακτη στήριξή της στο ελληνικό τουριστικό προϊόν καταθέτει η Thomas Cook, ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, ο όμιλος προχωρά στην επένδυση ύψους περίπου 150 εκατ. ευρώ στη χώρα, ενώ φέτος πρόκειται να μετακινήσει περί τα τρία εκατ. τουρίστες σε δημοφιλείς προορισμούς και νησιά. Ως στόχος της Thomas Cook  για το μέλλον ορίζεται η αύξηση του ξενοδοχειακού δυναμικού της εντός ελληνικών συνόρων, μέσω στρατηγικών επενδύσεων και συνεργασιών με υπάρχουσες μονάδες, καθώς και η σταδιακή διεύρυνση της τουριστικής σεζόν.

Την εμπιστοσύνη της στην ελληνική τουριστική αγορά άλλωστε, επισφραγίζει και το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου της επωνυμίας Cook’s Cub, η οποία αποτελεί ένα εντελώς καινούργιο concept σύμφωνα με τα στελέχη της, αλλά και η επέκτασή της σε τέσσερις νέους προορισμούς της χώρας με παράλληλη αύξηση των δρομολογίων της κατά 34 νέα μέσα στα τελευταία δύο χρόνια

Κατέχοντας πλέον την πρώτη θέση ως οργανισμός διακοπών στην χώρα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πήτερ Φρανκχάουσερ, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε χθες στην Κρήτη με αφορμή τα εγκαίνια της νέας, καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, με την επωνυμία Cook’s Club, απηύθυνε μάλιστα ανοικτή πρόσκληση σε Έλληνες ξενοδόχους, επενδυτές αλλά και τράπεζες να συνεργαστούν με τον όμιλο για νέες επενδύσεις στη χώρα μας.

«Με την πληθώρα παλιών ξενοδοχείων που υπάρχει σε δημοφιλείς προορισμούς σε όλη τη χώρα που χρήζουν ανανέωσης και ανακαίνισης, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση στους Έλληνες ξενοδόχους για να συνεπενδύσουμε ή να αναπτύξουμε  νέα concepts» ανέφερε χαρακτηριστικά».

Για το λόγο αυτό μάλιστα όπως υπενθύμισαν τα στελέχη της Thomas Cook πέρα από τα 150 εκατ. ευρώ που θα επενδύσει στην Ελλάδα το 2018 (σε ξενοδοχεία, προκαταβολές, δαπάνες προσωπικού κ.α.), έχει προχωρήσει εδώ και τρεις μήνες περίπου στη δημιουργία ενός fund με αρχικό κεφάλαιο 150 εκατ. στερλίνες  για επενδύσεις κυρίως στη Μεσόγειο έχοντας ήδη τοποθετηθεί σε τρία ξενοδοχεία στην Ισπανία και δύο ακόμη στην Ελλάδα. Κρίνοντας ως υψίστης σημασίας τις σχέσεις της με τους τοπικούς συνεργάτες της στην Ελλάδα, όπως διευκρίνισε ο CEO της εταιρείας, φιλοδοξεί να επιταχύνει το ρυθμό ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στην χώρα και αναζητά νέους υποψήφιους συνεργάτες τόσο για την διαχείριση ξενοδοχείων και franchise, όσο και ως ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε κορυφαίους προορισμούς δίπλα στη θάλασσα, τα οποία

Η Thomas Cook θα ανακαινίσει και θα επανα-λανσάρει, ώστε να αποτελέσουν μέρος μιας από τις 8 ξενοδοχειακές της αλυσίδες.

Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο fund αποτελεί την στρατηγική συνεργασία (50%- 50%) με την εταιρεία ανάπτυξης LMEY Investments, με έδρα την Ελβετία. Η Thomas Cook έχει μεταφέρει δύο από τα ιδιόκτητα brands της στο fund, το οικογενειακό resort Sunwing Kallithea στη Ρόδο και το Sunwing Makrigialos στην Κρήτη, ενώ η LMEY Investments μεταφέρει αντίστοιχα από την πλευρά της τρεις μονάδες στην Ισπανία.

Επιπλέον, ο κ. Φρανκχάσουερ χαρακτήρισε το ελληνικό τουριστικό προϊόν ανταγωνιστικό παρά την υψηλή φορολογία και ένα από τα κορυφαία της μεσογείου τονίζοντας ότι η χώρα μας έχει καταφέρει να αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών και αποτελεί πλέον τον δεύτερο ισχυρότερο προορισμό για την Thomas Cook.

«Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club. Μόνο τη φετινή χρονιά καταγράφουν αύξηση των αφίξεων κατά 12% πρόσθετη στο 30% που πέτυχαν πέρυσι».

Μελλοντικός στόχος, όπως αναφέρθηκε, αποτελεί και η σταδιακή διεύρυνση της τουριστικής σεζόν στη χώρα επεκτείνοντας τις πτήσεις της και μετά τον Οκτώβριο, κάτι που όμως δεν θα γίνει από αυτή τη χρονιά. Ωστόσο για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, όπως εξήγησαν στελέχη της εταιρείας, θα πρέπει η χώρα να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της επενδύοντας σε νέες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως αθλητικό, ιαματικό κλπ, αλλά και να βελτιώσει τις υποδομές της, όπως αεροδρόμια και οδικούς άξονες κλπ για να μπορέσει να υποδεχτεί τουρίστες για κάτι διαφορετικό πέρα από τον ήλιο και την θάλασσα.

Όσο για το νέο εγχείρημα, το νέο concept ξενοδοχείων της εταιρείας που κάνει το ντεμπούτο του στη χώρα μας, εξήγησαν αποτελεί ένα συνδυασμό υψηλής ποιότητας service το οποίο συνδυάζεται με μια συμφέρουσα αν όχι οικονομική τιμή και στοχεύει στη νέα γενιά τουριστών δίνοντας έμφαση στο design, στη γεύση, στη μουσική και στην κάβα αποτελώντας καόλη τη διάρκεια της ημέρας ένα ιδανικό μέρος για τους πελάτες.

Στη σημασία της παρουσίας της Thomas Cook στη χώρα αναφέρθηκε από πλευράς της και η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, η οποία παραβρέθηκε στη συνέντευξη Τύπου στην Κρήτη. «H Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο, που στις διεθνείς τάσεις αναδεικνύεται ως εξαιρετική επιλογή για μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στη Μεσόγειο και την Ευρώπη. Η Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Υποστηρίζουμε και καλωσορίζουμε νέες επενδύσεις στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό τομέα που ενισχύουν την εμπειρία και την υψηλή ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Η στρατηγική συνεργασία συμβάλλει ώστε να προωθήσουμε νέους ελληνικούς τουρισμούς και να διευρύνουμε την τουριστική προσφορά μας όλο το χρόνο, με επίκεντρο τα οφέλη που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες από τη βιώσιμη τουριστική Ανάπτυξη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ποια είναι η Thomas Cook

Να υπενθυμίσουμε ότι η Thomas Cook που μετρά ήδη 175 χρόνια ζωής καταφέρνει να διατηρεί την αξιόπιστη πρωτοπορία της ως ταξιδιωτικός οργανισμός του Ηνωμένου Βασιλείου και να προσφέρει υπηρεσίες διακοπών παγκοσμίως ανοίγοντας ένα νέο παράθυρο στον κόσμο μέσω των ταξιδιών για όλους.  Πλέον η Thomas Cook Group δραστηριοποιείται σε 17 βασικές αγορές, απασχολεί 22.000 άτομα προσωπικό (1050 εργαζόμενους την περίπτωση της Ελλάδας) και έχει καταγράψει συνολικά πωλήσεις 9 δισ. λιρών, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 190 ξενοδοχειακές μονάδες και θέρετρα υπό την εμπορική της επωνυμία, στο πλαίσιο των επτά brand του ομίλου - SENTIDO, Sunprime, Sunwing, SunConnect,Smartline, Casa Cook και Cook’s Club.

Το Cook’s Club

Το Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρεία παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook's Club στην Ελλάδα, η Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί περαιτέρω, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία, μέχρι το καλοκαίρι του 2019.

Το Cook’s Club της Χερσονήσου αποτελεί ένα ξενοδοχείο ενηλίκων, διαθέτει σύγχρονο σχεδιασμό στα 140 δωμάτιά του, με ανταγωνιστικές τιμές και προσφέρει υψηλής ποιότητας και καινοτόμες υπηρεσίες, από escape room μέχρι …δωμάτιο εκτόνωσης.

Πρόκειται για τη νέα γενιά ξενοδοχείων που εισάγει ο όμιλος, αφού η «άφιξη» των ξενοδοχείων Cook’s Club ακολουθεί την επιτυχία της boutique lifestyle αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, Casa Cook, η οποία, επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016, στη Ρόδο, με τη δεύτερη ξενοδοχειακή μονάδα της αλυσίδας να προστίθεται το καλοκαίρι του 2017, στην Κω, και την τρίτη να είναι προγραμματισμένη να ανοίξει προς το τέλος του καλοκαιριού, στα Χανιά, ενώ η Μπρέλα της Κροατίας και η Ιμπιζα είναι δύο ακόμη προορισμοί για την «μποεμ» αλυσίδα της Thomas Cook.

Ο όμιλος προβάλλει και την υποστήριξή του στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη, αφού από τα 47 ξενοδοχεία κάτω από τα brands της Thomas Cook στην Ελλάδα, ποσοστό 86% συμμετέχει στο πρόγραμμα Travel Life που στηρίζει την αειφορία, το περιβάλλον, την προμήθεια προϊόντων από την τοπική οικονομία κ.α.. «Εχουμε τη μεγαλύτερη πυκνότητα στην Ελλάδα που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Τhomas Cook.