Η επιλογή του Αφροαμερικανού άσου του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου, Κόλιν Κάπερνικ, από την Nike, ως ενός από τα πρόσωπα της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας έχει σίγουρα φέρει τον αμερικανικό κολοσσό αθλητικών ειδών στο επίκεντρο των ΜΜΕ, αλλά απ' ό,τι φαίνεται έχει πετύχει και τον απώτερο σκοπό της.

Ειδικότερα, μια νέα έκθεση από την ειδική στα στατιστικά του διαδικτυακού εμπορίου εταιρεία, Edison Trends, αναφέρει ότι οι πωλήσεις της Nike αυξήθηκαν κατά 31% από την περασμένη Κυριακή έως την περασμένη Τρίτη. Αύξηση σχεδόν διπλάσια σε σύγκριση με την αύξηση κατά 17% κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

«Υπήρχαν εικασίες ότι η καμπάνια της Nike με τον Κάπερνικ θα οδηγήσει σε πτώση των πωλήσεων, αλλά τα δεδομένα δείχνουν το αντίθετο», ανέφερε η Edison Trends.

Να υπενθυμίσουμε πως ο  Κάπερνικ προκάλεσε σάλο τη σεζόν 2016-17 όταν γονάτισε στη διάρκεια του εθνικού ύμνου της Αμερικής, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις δολοφονίες Αφροαμερικανών από την αστυνομία. Κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα τις διαμαρτυρίες του Λευκού Οίκου και την αποχώρηση του Κάπερνικ και δύο συμπαικτών του από τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η μετοχή της Nike υποχώρησε περισσότερο από 3% όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία με τον Αμερικανό αθλητή. Οι μετοχές εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από ό, τι πριν από τη συμφωνία, αλλά έχουν ανακάμψει ελαφρώς. 

Εξάλλου, η Apex Marketing Group τονίζει πως η Nike μέσα στο πρώτο 24ωρο από την ανακοίνωση της συμφωνίας με τον Κάπερνικ κέρδισε έκθεση στα ΜΜΕ με αξία που υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 43 εκατ. δολ. Το 75% των αντιδράσεων ήταν θετικές και ουδέτερες, ενώ το 25% αρνητικές

Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή η επιλογή της Nike την έφερε σε σύγκρουση με την Αμερικανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου, ενώ και ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, χαρακτήρισε αυτή την κίνηση της αμερικανικής εταιρείας ως ένα «απαίσιο μήνυμα» προς τον κόσμο της Αμερικής.