Για τις εταιρείες που διαθέτουν τα προϊόντα του για πώληση μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon, η ανάρτηση μιας αρνητικής κριτικής από κάποιο δυσαρεστημένο αγοραστή ίσως αποτελέσει καταστροφή.

Εξαιτίας των παραπάνω και προσπαθώντας να αποφύγουν τέτοιες κακές ανατροφοδοτήσεις από δυσαρεστημένους καταναλωτές, αρκετοί διαδικτυακοί πωλητές απευθύνονται στους υπαλλήλους της Amazon, προσφέροντάς τους οικονομικά ανταλλάγματα, προκειμένου να τους προμηθεύσουν τα email των δυσαρεστημένων ή ακόμη και για να διαγράψουν εντελώς τις κακές κριτικές. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αμερικανικής εφημερίδας «Wall Street Journal», αυτή η πρακτική είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη στην Κίνα, όπου οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πληρώνουν μερικές φορές τους μισθωτούς του Amazon γύρω στα $ 300 για κάθε κακή κριτική που αναθεωρούν.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, οι συγκεκριμένες υπηρεσίες τρέχουν από μεσίτες που χρησιμοποιούν την κινεζική υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων WeChat και που φέρνουν σε επαφή τους πωλητές με τους υπαλλήλους του Amazon.
Αξίζει να σημειώσουμε πως σύμφωνα με την πολιτική της Amazon, απαγορεύεται η αποκάλυψη των στοιχείων των αγοραστών στις επιχειρήσεις, ενώ ήδη διεξάγεται έρευνα από τον κολοσσό λιανικού εμπορίου αναφορικά με τα στελέχη που παραβιάζουν τις πρακτικές της εταιρείας.