Στο πλαίσιο της νέας εμπορικής της πολιτικής και δεδομένου ότι η επιχείρηση θα επιδιώξει να κρατήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε σχέση με το 50%, το οποίο αποτελούσε και μνημονιακή δέσμευση, η διοίκηση της εταιρείας αναζητά κίνητρα τα οποία θα επιτρέψουν να διατηρήσει τους «καλούς» πελάτες.

Έτσι, παρά το γεγονός ότι πρόσφατα ανακοινώθηκε μείωση της έκπτωσης συνέπειας από το 10% στο 5%, από το νέο έτος η επιχείρηση μπορεί να επαναφέρει την έκπτωση συνέπειας στο ίδιο ή και μεγαλύτερο ποσοστό για τους πελάτες οι οποίοι θα έχουν δεσμευτικά συμβόλαια συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας.

Πηγή: insider.gr