Για «μια μεγάλη επένδυση, εξαιρετικά σημαντική για τη χώρα, ύψους 611,8 εκατ. ευρώ, που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη, μπαίνει στη φάση της υλοποίησης», κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ναυτιλίας, με αφορμή τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ).

Δύο έργα που είχαν συμπεριληφθεί στο master plan του ΟΛΠ δεν θα υλοποιηθούν, όπως προέκυψε από την ολοκλήρωση της συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού Ανάπτυξης Λιμένων.

Το ένα που αφορούσε την επέκταση του car terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, δεν τέθηκε από τον ΟΛΠ στη σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ. Ο νέος μώλος Δραπετσώνας παραμένει ως έχει για χρήση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και της ακτοπλοϊας.

Παράλληλα, η πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας, κρίθηκε ως μη ώριμη από τα μέλη της ΕΣΑΛ για την υλοποίησή της.

Νωρίτερα, οι δήμαρχοι της περιοχής σε τοποθετήσεις τους, εξέφρασαν τις αντιρρήσεις του στο προτεινόμενο master plan.