Η χαλαρότητα και εύθυμη διάθεση που χαρακτηρίζουν τη μουσική Jazz και Swing ταιριάζουν τέλεια με την καλοκαιρινή διάθεση όλων μας και αποτέλεσαν την έμπνευση πίσω από τις καλοκαιρινές βιτρίνες των πολυκαταστημάτων notos.

Για έκτη συνεχή χρονιά τα πολυκαταστήματα notos ανέθεσαν την ανάπτυξη του δημιουργικού concept των καλοκαιρινών βιτρινών τους στον ΑΚΤΟ, τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media της Ελλάδας, ενώ η υλοποίηση και επιμέλεια των βιτρινών έγινε από την εταιρεία Toolbox.

Στα πλαίσια της ανάπτυξης της δημιουργικής ιδέας οι ταλαντούχοι σπουδαστές κλήθηκαν να εμπνευστούν από 2 μουσικά είδη που με τους ρυθμούς και τις μελωδίες χαρακτηρίζουν το καλοκαίρι, τη μουσική Jazz και Swing. Ανάμεσα στις πολλές και αξιόλογες προτάσεις που κατατέθηκαν, ξεχώρισε το έργο της Ερμιόνης Γιάννη, με τίτλο “THE BAND”. Σύμφωνα με τον κ. Γ. Θεοδώρου, εικαστικό και Ακ. Διευθυντή του κλάδου Graphic Design του AKTO το έργο της Ερ. Γιάννη «…είναι ευφυές και επικοινωνεί οπτικά την εμπειρία του μουσικού ιδιώματος της SWING, δημιουργώντας έναν διάλογο μεταξύ άυλου και υλικού.».

Στη μετουσίωση του έργου που επιλέχθηκε για τις καλοκαιρινές βιτρίνες notos σημαντική ήταν η συμβολή της δημιουργικής ομάδας Τoolbox: μετατρέποντας τις βιτρίνες των notos σε ουδέτερο blue box περιβάλλον ενώ χρησιμοποιώντας led φωτοσωλήνες σε συνδυασμό με έντονα κοπτικά περιγράμματα κατάφεραν να υποστηρίξουν τόσο το concept και την έκφραση του καλλιτέχνη, όσο και την προβολή των ρούχων, ενισχύοντας έτσι και τη χρηστική αξία των βιτρινών.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του concept από τα notos, ειδικά για αυτή τη σεζόν, η μουσική των πολυκαταστημάτων ακολουθεί τα μουσικά στυλ της Jazz και του Swing, δημιουργώντας μια fully immersive εμπειρία στο κοινό των πολυκαταστημάτων. Επιπλέον, μέσα από την τοποθέτηση ειδικών ηχητικών εγκαταστάσεων στις βιτρίνες τους, τα πολυκαταστήματα notos στοχεύουν στο να μοιραστούν το καλοκαιρινό τους vibe ακόμα και με τους διερχόμενους περαστικούς!