Στις 14 Ιουνίου 2019, σε μια λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Tέχνης  Smithsonian της Ουάσιγκτον, η Rolex ανακοίνωσε τα ονόματα των 5 νικητών  του θεσμού Rolex Awards for Enterprise για το 2019.Οι νικητές  θα λάβουν οικονομική βοήθεια  και υποστήριξη από τη Rolex για την υλοποίηση των μελετών τους που θα βελτιώσουν τη ζωή του πλανήτη μας.

Ο θεσμός Rolex Awards for Enterprise  θεσπίστηκε το 1976, με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων από την δημιουργία του θρυλικού Rolex Oyster. Σκοπό έχει να υποστηρίζει το πρωτοποριακό πνεύμα ανδρών και γυναικών που με την υλοποίηση των μελετών και ιδεών τους θα ανοίξουν νέους ορίζοντες και θα κάνουν τον κόσμο που ζούμε καλύτερο. 

Τα Rolex Awards είναι ένας από τους πυλώνες της νέας καμπάνιας Perpetual Planet, ένας φόρος τιμής στο όραμα και τις αξίες του ιδρυτή της Rolex,Hans Wilsdorf.

Πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκαν οι 10 φιναλίστ. Aπό αυτούς η κριτική επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη και την online ψηφοφορία του κοινού, που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε φέτος, κατέληξε στους πέντε νικητές, τρείς άνδρες και δύο γυναίκες των φετινών βραβείων.

JOAO CAMPOS- SILVA 36, ΕΤΩΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ

Οικολόγος που ασχολείται με την διάσωση του γιγάντιου αραπαίμα, του μεγαλύτερου ψαριού των γλυκών νερών στον κόσμο, συνεργαζόμενος στενά με τους αλιείς και τις τοπικές κοινωνίες που η επιβίωσή τους είναι συνδεδεμένη με την διάσωσή του.

 

GREGOIRE COURTINE 44 ΕΤΩΝ, ΓΑΛΛΙΑ

Επιστήμονας που εργάζεται στην Ελβετία και  αναπτύσσει μια επαναστατική μέθοδο που θα βοηθήσει τα άτομα με παράλυση να περπατήσουν ξανά.

BRIAN GITTA 26 ΕΤΩΝ, ΟΥΓΚΑΝΤΑ

Δημιούργησε μια χαμηλού κόστος κινητή συσκευή  που διαγιγνώσκει αμέσως αν ο ασθενής έχει προσβληθεί από ελονοσία, την μάστιγα της Αφρικής.

KRITHI KARANTH 40, ΕΤΩΝ ΙΝΔΙΑ

Επιστήμονας οικολόγος που προσπαθεί να μειώσει τις τριβές που υπάρχουν μεταξύ της άγριας ζωής και των ανθρώπων που ζουν κοντά στα Εθνικά Πάρκα της Ινδίας, μειώνοντας τους κινδύνους για τους ανθρώπους, τις περιουσίες τους και τα ζώα που εκτρέφουν.

MIRANDA WANG 25 ΕΤΩΝ, ΚΑΝΑΔΑΣ

Μοριακή βιολόγος με έδρα στην Καλιφόρνια που ηγείται μιας επαναστατικής διαδικασίας για την μετατροπή μη ανακυκλώσιμων πλαστικών σε πολύτιμα χημικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη βιομηχανία κατασκευής καταναλωτικών προϊόντων, όπως αυτοκίνητα και ηλεκτρονικές συσκευές.

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ROLEX PERPETUAL PLANET
Η λέξη ‘Perpetual’ είναι χαραγμένη σε κάθε Rolex Oyster. Δεν είναι μόνο μια λέξη χαραγμένη στο καντράν κάθε ρολογιού Rolex. Eίναι μια φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει το όραμα και τις αξίες της μάρκας.Tο όραμα του Hans Wilsdorf, του ιδρυτή της Rolex, ήταν η συνεχής αναζήτηση της υπεροχής που στηρίζει όλες τις δραστηριότητες της μάρκας από την ωρολογοποιία έως τη συνεχή και μακρόχρονη υποστήριξη  των ατόμων που αγωνίζονται να ανοίξουν νέους ορίζοντες  στις επιδόσεις των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Από την δεκαετία του 30, το Rolex ήταν το πολύτιμο χρονόμετρο των πρωτοπόρων εξερευνητών στις αποστολές τους στα πιο απομακρυσμένα και επικίνδυνα μέρη, στους ωκεανούς και στις πιο υψηλές οροσειρές του πλανήτη. Καθώς διανύουμε τον 21ο αιώνα, οι εξερευνήσεις έρχονται να αντικαταστήσουν τις ανακαλύψεις, που είναι πλέον το μέσο για την διατήρηση του φυσικού μας κόσμου. Μέσω της καμπάνιας Perpetual Planet,η Rolex ενώνει τις δυνάμεις της με προσωπικότητες και οργανισμούς για να δοθούν λύσεις στις προκλήσεις που δημιουργεί το περιβάλλον.