Αφορά στην υπηρεσία γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως. Συνιστά, δηλαδή, μια έτοιμη, εντελώς εξοπλισμένη γραμματεία που απαλλάσσει πλήρως τον επιχειρηματία από την ενασχόληση και διεκπεραίωση εκτελεστικών εργασιών.

Αποτελεί, ουσιαστικά, ένα μοντέλο εξω-επιχειρησιακής ανάθεσης (outsourcing), όπου η επιχείρηση / ελεύθερος επαγγελματίας αναθέτει σε έναν τρίτο συνεργάτη την τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία με τους πελάτες του, καθώς και διάφορα άλλα πρακτικά ζητήματα.

Ουσιαστικά, με την υπηρεσία τηλεγραμματείας αποκτά μια κανονική γραμματέα, η οποία, όμως, βρίσκεται εκτός της έδρας της επιχείρησης, παρέχοντας τις υπηρεσίες της από απόσταση, απαλλάσσοντας τον επιχειρηματία από την ενασχόληση και διεκπεραίωση εκτελεστικών εργασιών.

Στη My Office, οι υπηρεσίες που προσφέρουμε παρέχονται μέσα σε ένα διευρυμένο ωράριο, ακόμη και καθημερινά, και συνοψίζονται στις παρακάτω:

κάλυψη τηλεφωνικής επικοινωνίας (εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων) με υποδοχή – φιλτράρισμα – διαχείριση – προώθηση κλήσεων, απαντήσεις ερωτημάτων, παροχή πληροφοριών, κράτηση μηνυμάτων / αιτημάτων από εκπαιδευμένες και έμπειρες τηλεφωνήτριες. Παράλληλα, διαχειριζόμαστε διαδικτυακές εφαρμογές του συνδρομητή μας για τη διεκπεραίωση των εργασιών και διαδικασιών του.

  • Προγραμματισμός και διαχείριση ραντεβού
  • Υπενθύμιση οφειλών, Telemarketing
  • Χρονοχρέωση κλήσεων των πελατών σας προς εσάς, για παροχή των υπηρεσιών σας
  • Δακτυλογράφηση, απομαγνητοφώνηση και μετάφραση κειμένων
  • Δημιουργία παρουσιάσεων – επιστολών – αναφορών
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση αλληλογραφίας και ταχυδρομικές θυρίδες
  • Υπηρεσίες προβολής: εταιρικά έντυπα, ιστοσελίδες, αγγελίες
  • Μαζική αποστολή newsletters, fax και SMS

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται τόσο σε ελεύθερους επαγγελματίες (γιατρούς, δικηγόρους, μηχανολόγους, μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μεσίτες, συμβούλους, ασφαλιστές κ.ά.), όσο και σε επιχειρήσεις που εδρεύουν σε όλη την Ελλάδα και δεν διαθέτουν γραμματεία ή έχουν ανάγκη να την ενισχύσουν.

Στη My Office έχουμε την υποδομή και την τεχνογνωσία για να εξυπηρετούμε και μεγάλες εταιρείες, όπως την BSH ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΒΕ και την PARFUMS CHRISTIAN DIOR HELLAS AEBE.

Πρόκειται για μία νέα ανάγκη των επαγγελματιών;

Λόγω του υψηλού κόστους, της έλλειψης χώρου ή μη αναγκαιότητας για πλήρη απασχόληση, οι επαγγελματίες δεν προχωρούν σε πρόσληψη γραμματέως, με αποτέλεσμα να μην έχουν κάλυψη της συγκεκριμένης και κρίσιμης ανάγκης τους.

Εδώ, ερχόμαστε να δώσουμε άμεση και οικονομική λύση με την παροχή Γραμματειακής Υποστήριξης εξ’ αποστάσεως  - Τηλεγραμματεία. Συνεπώς, η ανάγκη δεν είναι νέα, αλλά η λύση της Τηλεγραμματείας είναι σχετικά πρόσφατη για την ελληνική αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας!