Με έντονες προωθητικές ενέργειες και εξωστρεφή εξαγωγική δραστηριότητα, η εταιρεία από τα Ιωάννινα κατάφερε να ξεχωρίσει στην αγορά.

Εδώ και 30 χρόνια, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παραμένει σταθερά σε ανοδική πορεία υλοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης. Με βασικά όπλα τις έντονες προωθητικές ενέργειες, την εξωστρεφή εξαγωγική δραστηριότητα και την πίστη στο ανθρώπινο δυναμικό της, η εταιρεία από τα Ιωάννινα κατάφερε να γίνει συνώνυμο του φυσικού μεταλλικού νερού.

H εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της το πρώτο 5μηνο του 2018, καθώς από τον Ιανουάριο έως και τον Μάιο το μερίδιο αγοράς της έφτασε στο 23,1% σε όγκο. Αυτή η αύξηση συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την εικόνα των εσόδων της εταιρείας, η οποία για το 2017 ανακοίνωσε έσοδα 8,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία, από το 2016.

Οι νέες επενδύσεις της εταιρείας έφεραν και αυτές θριαμβευτικά αποτελέσματα, καθώς επέφεραν κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό και 2 εκατ. ευρώ σε αξία, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Έντονη είναι και η εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, καθώς το φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι» ταξιδεύει επιτυχώς στην Ευρώπη, τα Βαλκάνια, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία.

Απαριθμώντας τα οφέλη όλων των παραπάνω, η διοίκηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ εκτιμά πως θα επιτύχει φέτος διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 15%, ενώ σε αυτό θα συμβάλλουν οι νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Η απρόσκοπτη οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας έχει ως αποτέλεσμα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, μέσα σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, να παραμένει δίπλα στους ανθρώπους της. Έτσι, όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης, δεν έχει προβεί σε καμία μείωση τόσο στις αποδοχές όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της, ενώ έχει κάνει και επιπλέον προσλήψεις δίνοντας σημαντική ανάσα στην τοπική οικονομία.

Η νέα καμπάνια: Το δικό μου αύριο

Με συνοδοιπόρους και συνεργάτες επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, το φυσικό μεταλλικό νερό «ΖΑΓΟΡΙ», από το 2000 μέχρι και σήμερα, προσφέρει και στηρίζει διαρκώς τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο και την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό, δίνοντας μια πιο ανθρωποκεντρική διάσταση στην έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Το 2018 το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ συνεχίζει να κάνει καλύτερο τον κόσμο γύρω του! Αυτή την φορά έψαξε και βρήκε τους νέους συμπολίτες μας που σχεδίασαν το δικό τους αύριο, όπως έκανε και το ίδιο το 1988.

Καθημερινοί άνθρωποι, παιδιά με ταλέντο και φιλοδοξίες, προσωπικότητες με υπομονή και επιμονή που δείχνουν τον δρόμο σε όλους εμάς. Παραδείγματα προς μίμηση για τον δρόμο που επέλεξαν! Παραδείγματα για το πως μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα καλύτερη.

Ο Αλέξανδρος, ο Χάρης, ο Στέλιος και η Γλυκερία δράττουν κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε ευκαιρία που θα τους φέρει πιο κοντά στο αύριο που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει για τον εαυτό τους. Αν αυτό δεν είναι πρότυπη συμπεριφορά, τότε ποια είναι;

Το τραγούδι που επιλέχθηκε από το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ για να ντύσει την καμπάνια του δεν είναι τυχαίο. Οι Imagine Dragons κάνουν θραύση στο νεανικό κοινό με το «Believer»,υμνώντας αυτούς που παραμένουν πιστοί στο όραμά τους. Στο όνειρό τους, στο αύριο τους και στον ίδιο τους τον εαυτό! Αξίζει να εμπνευστεί λοιπόν κάποιος από τους παρακάτω λαμπρούς νέους.

Ο Αλέξανδρος Σκορίλας (18 ετών) είναι Επικεφαλής της Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών.

Ο Χάρης Ιωάννου (22 ετών) είναι Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας.

Ο Στέλιος Κερασίδης (5,5 ετών) έχει στην κατοχή του 3 παγκόσμια και 2 πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς.

Η Γλυκερία Σκάρκου (12 ετών) που κατέχει την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας.

Εσύ; Ακόμα να σχεδιάσεις το δικό σου αύριο;

Και μην ξεχνάς. Το αύριο μοιάζει με νερό. Δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις…