Τρεις στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ επτά στους δέκα (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα έρευνας της Nielsen που είδε το φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης έκλεισε στις 68 μονάδες στο τρίτο τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά μία μονάδα. Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό ομοειδή δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Ειδικότερα, μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).

Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).