Η τριήμερη άκρως πολωμένη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στη Βουλή ανήκει στο παρελθόν για τη ΝΔ. Όχι, βεβαίως, ότι δεν εξήχθησαν πολιτικά συμπεράσματα από αυτή, καθώς συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη εκτιμούν ότι αναδείχθηκε ανάγλυφα ότι «ο πραγματικός Τσίπρας είναι ο Πολάκης», αλλά το επίκεντρο του γαλάζιου ενδιαφέροντος είναι εντελώς διαφορετικό. 

Στην αξιωματική αντιπολίτευση, 14 μέρες πριν τις εξαιρετικά κρίσιμες ευρωεκλογές που έχουν χαρακτήρα εθνικών εκλογών, κάνουν το τελευταίο φινίρισμα της καμπάνιας τους. Μια καμπάνια που έχει γίνει, ως επί το πλείστον, in house, πρόκειται, δηλαδή, για εσωτερική παραγωγή. Ο λόγος διττός: αφενός, πρόκειται για σημαντική ελάφρυνση του ισχνού γαλάζιου μπάτζετ, αλλά αφετέρου η ψηφιακή ομάδα της ΝΔ θεωρείται από τα δυνατά χαρτιά του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Μάλιστα, έχει γίνει ξεχωριστός σχεδιασμός για το σκέλος της καμπάνιας στα social media, με έμφαση τόσο στο facebook όσο και στο Instagram, ενώ, από την Πέμπτη έχουν ξεκινήσει να παίζεται και το πρώτο τηλεοπτικό σποτ του κόμματος. Ένα σποτ που πρωτίστως εμφανίστηκε στο Youtube και έχει «σκοράρει» καλά στις τάσεις της πλατφόρμας.

Κατά τις πληροφορίες του Reader.gr, και άλλα σποτ προορισμένα για τα social media του κόμματος θα ξεκινήσουν να παίζουν από σήμερα. Εντός της εβδομάδας, ακόμα, θα πρέπει να αναμένεται και το δεύτερο τηλεοπτικό σποτ, ενώ την τελευταία εβδομάδα πριν τις εκλογές θα βγει και το τρίτο σποτ με πρωταγωνιστή τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Παράλληλα, στα social media θα τρέξει και εξειδικευμένη καμπάνια, με «μακέτες», στη λογική του…less is more (ουκ εν τω πολλώ το ευ). Στο επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ γνωρίζουν ότι οι χρήστες των social media δεν θέλουν μεγάλα μηνύματα, συνεπώς στις μακέτες που θα εμφανιστούν θα συνοψίζεται ένα μήνυα και οι πολίτες θα μπορούν να διαβάσουν περισσότερα στο site της αξιωματικής αντιπολίτευσης για θέματα αιχμής π.χ. για την ασφάλεια. 

Στις εκλογές, όμως, ο επικοινωνιακός σχεδιασμός είναι καλός, αλλά μετράει πολύ και το…τρέξιμο ανά την Ελλάδα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει εδώ και καιρό μπει σε αυτή τη διάθεση. Χθες, Σάββατο, βρέθηκε στην Παιανία. Τη Δευτέρα ίσως βρεθεί σε κάποια άλλη γειτονιά της Αθήνας, ενώ από το βράδυ της Τρίτης θα βρίσκεται στη Λάρισα. Την Τετάρτη θα κάνει βόλτα στην Καλαμπάκα και στα Τρίκαλα, ενώ για το βράδυ της Τετάρτης προγραμματίζεται η πρώτη ανοιχτή συγκέντρωση της ΝΔ, στην πλατεία Ταχυδρομείου στη Λάρισα. Μετά τη Θεσσαλία, σειρά έχει η Κρήτη, όπου ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι το επόμενο Σαββατοκύριακο και θα περιοδεύσει σε Ηράκλειο, Ρέθυμνο και Χανιά, ενώ τη βασική του ομιλία θα απευθύνει από τα Χανιά. Τέλος, την τελευταία εβδομάδα πριν από τις εκλογές, θα βρεθεί σίγουρα στην Πάτρα, αναζητείται ακόμα το μέρος για τη συγκέντρωση της Αθήνας, ενώ, κατά τις πληροφορίες του Reader.gr, ο κ. Μητσοτάκης θα κλείσει τη γαλάζια προεκλογική εκστρατεία από τη Θεσσαλονίκη. 

Φυσικά, υπάρχουν και επιμέρους target groups, στα οποία η οδός Πειραιώς εστιάζει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι νέοι, με δεδομένο ότι στις κάλπες θα προσέλθουν 450.000 νέοι ψηφοφόροι, με δεδομένο ότι οι εκλογές έχουν να γίνουν από το 2015 και ότι χαμήλωσε ο ηλικιακός πήχης συμμετοχής στα 17. Ενδεικτικό της στόχευσης της ΝΔ είναι ότι στις τελευταίες ομιλίες του, τον Κυριάκο Μητσοτάκη προλογίζουν νέοι άνθρωποι: στην Καβάλα ήταν η πρωτοετής φοιτήτρια Νίκη Βέλκου, στη Γιάννενα ήταν η νέα αρχιτέκτονας Κωνσταντίνα Παπαγιάννη και ο νεαρός δάσκαλος Λευτέρης Γκορτζής. Στη Λάρισα, δε, κατά πληροφορίες τον λόγο θα λάβει κάποιος νέος αγρότης. Από εκεί και πέρα, αυτονόητα η έμφαση είναι στη μεσαία τάξη, με το πρόγραμμα της ΝΔ να είναι προσανατολισμένο σε αυτή την κατεύθυνση, ενώ στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η ατζέντα ασφάλειας. Τέλος, πάντα η ΝΔ έχει στραμμένη την προσοχή της στους αναποφάσιστους, πολλοί εκ των οποίων είναι δυσαρεστημένοι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, που αποτελούν εξαιρετικά κρίσιμη δεξαμενή, μιας και αυτούς ακριβώς εποφθαλμιά ο ΣΥΡΙΖΑ για να αποφύγει μια καθαρή εκλογική ήττα.