Ένα ενδιαφέρον στιγμιότυπο της σημερινής Διακομματικής Επιτροπής στο Υπουργείο Εσωτερικών είχε να κάνει με την προβολή των κομμάτων στο Youtube, το οποίο θεωρείται από τα ισχυρότερα νέα μέσα, μαζί με το facebook. 

Εις εκ των εκπροσώπων του ΣΥΡΙΖΑ στη Διακομματική, ο μέχρι πρότινος υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων, Νάσος Ηλιόπουλος, έθεσε το ζήτημα επί τάπητος, λέγοντας περίπου ότι…όποτε ανοίγουν το Youtube στον ΣΥΡΙΖΑ βλέπουν διαφημίσεις της ΝΔ. Επί της ουσίας, ο κ. Ηλιόπουλος, λέγοντας ότι «αυτό δεν είναι σωστό», εξέφρασε την ενόχληση του κυβερνώντος κόμματος για τη δεσπόζουσα θέση της ΝΔ στην ψηφιακή διαφήμιση, εις βάρος, βεβαίως, του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η πλατφόρμα λειτουργεί στη βάση  του «όποιος έρθει πρώτος». 

Με τη σειρά του, ο επικεφαλής της διαδικτυακής ομάδας της ΝΔ, Θεόδωρος Λιβάνιος που βρισκόταν στο υπουργείο Εσωτερικών απάντησε στον Νάσο Ηλιόπουλο ότι «αυτοί είναι οι κανόνες της αγοράς», ενώ εξήγησε ότι ήταν στρατηγική της ΝΔ να κατευθύνει το μεγαλύτερο μέρος των διαθέσιμων πόρων για προβολή στα ΜΜΕ προς τις διαδικτυακές πλατφόρμες, για λόγους μεγαλύτερης και αμεσότερης διείσδυσης. 

Μάλιστα, απαντώντας στον κ. Ηλιόπουλο, ο κ. Λιβάνιος προσέθεσε και μια ακόμα παράμετρο, λέγοντας ότι θα μπορούσαν να μιλήσουν, αν ήθελε, για τις «εταιρείες-φάντασμα» που εμφανίστηκαν προεκλογικά και εμφανίζονταν να διαχειρίζονται επιδραστικούς λογαριασμούς στο facebook και είχαν ως δηλωμένο τηλέφωνο επικοινωνίας αριθμό που συνδεόταν με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτές οι εταιρείες που ιδρύθηκαν λίγο πριν τις εκλογές αναδείχθηκαν πρωταθλήτριες στη διάθεση μεγάλων ποσών για διαδικτυακές διαφημίσεις, με ευθεία επίθεση, ως επί το πλείστον, στον Κυριάκο Μητσοτάκη, στη λογική της «αρνητικής διαφήμισης»