Οι τελευταίες θα διαμόρφωναν το αντίτιμο της διέλευσης, πρώτα στα 3 ευρώ και έπειτα στα 3,3. 

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου έρχεται έπειτα από εισήγηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.

Κατά τις πληροφορίες του Reader.gr η κυβέρνηση θα επικαλείται λόγους δημοσίου συμφέροντος, ενώ θα καλείται η κοινοπραξία που διαχειρίζεται την Αττική Οδό να τεκμηριώσει προς τι χρειάζονται οι αυξήσεις.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού, με την ΠΝΠ «Αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό μέχρι την ολοκλήρωση του διενεργούμενου ελέγχου από τον οποίο θα προσδιοριστεί η διάρκεια της παραχώρησης και ο χρόνος επιστροφής της Αττικής Οδού στο Δημόσιο».

Ταυτόχρονα, η ΠΝΠ αναμένεται να περιλαμβάνει και τη ρύθμιση των 120 δόσεων και συγκεκριμένα «Επεκτείνεται και για τα νομικά πρόσωπα κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με ακαθάριστα έσοδα έως δύο εκατομμύρια ευρώ, η δυνατότητα ρύθμισης σε έως 120 δόσεις των οφειλών τους προς την εφορία, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν ήδη υπαχθεί στη ρύθμιση».

Αξίζει να σημειωθεί πως για την διατήρηση της ισχύος της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, πρέπει αυτή να εισαχθεί στη Βουλή για κύρωση εντός 40 ημερών από την έκδοσή της (ή από την σύγκληση της Βουλής σε σύνοδο) και να κυρωθεί εντός 3 μηνών. Αν οι συγκεκριμένες προθεσμίες, η ΠΝΠ  παύει να ισχύει.