Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Θέμα 104,6», ο κ. Χαρδαλιάς είπε «Η άμεση ενημέρωση έγινε σε επίπεδο δημάρχων. Δεν χρειάστηκε να στείλουμε μήνυμα από το 112. Δεν χρειάστηκε να σκορπίσουμε πανικό στον κόσμο. Το 112 αφορά ακραίες καταστάσεις και σε πολύ συγκεκριμένες περιοχές. Δεν θα δημιουργούσαμε πανικό στον κόσμο στις 4 το πρωί. Αν για οποιοδήποτε λόγο φτάσουμε σε οριακές καταστάσεις, τότε ενεργοποιείται το 112»,

Αντίστοιχα, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης σε δηλώσεις του στο ΣΚΑΙ εξήγησε ότι αρμόδια για το θέμα είναι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. 

«Η ΓΓΠΣ είναι η μόνη αρμόδια αρχή να χειριστεί το σύστημα, εμείς το αναπτύξαμε σε συνεργασία με τους ειδικούς, αυτή αποφασίζει, κι αυτό είναι το σωστό, ο ειδικός πρέπει να αποφασίζει σε ποιους πρέπει να στείλει το μήνυμα, πώς πρέπει να φτάσει και ποιο είναι αυτό, επέλεξαν να το κάνουν με πιο παραδοσιακά μέσα» είπε ο υπουργός.

«Στείλαμε πολλά SMS μαζί, εκατομμύρια, είχαμε πολλά ‘’πεντάρια’’ (υψηλή κατάσταση έκτακτης ανάγκης) και το ίδιο κινητό βλέπουν περισσότερες κεραίες, με αποτέλεσμα το ίδιο κινητό να λαμβάνει δυο φορές το ίδιο μήνυμα» ανέφερε ερωτηθείς γιατί κάποιοι συνδρομητές έλαβαν πολλές φορές το ίδιο sms από το 112 προχθές.