Η συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Bild ήταν προσεκτικά μελετημένη. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός είχε διαλέξει τη μεγαλύτερη γερμανική εφημερίδα, με σχεδόν 2 εκ. ημερήσιους αναγνώστες, όταν έπεσαν στο τραπέζι εναλλακτικές για συνεντεύξεις σε ξένα ΜΜΕ. Η σκηνοθεσία ήταν προσεγμένη: σε μια τοποθεσία στη Βούλα, με φόντο τη θάλασσα που θέλουν να επισκεφθούν πλείστοι όσοι Γερμανοί τουρίστες. Και, βεβαίως, η τελευταία φράση του κ. Μητσοτάκη, το προσκλητήριο στους Γερμανούς τουρίστες, ήταν διατυπωμένο στα Γερμανικά, όπως είχε κάνει και στην πρώτη του επίσκεψη στην Καγκελαρία και την Άνγκελα Μέρκελ τον περασμένο Αύγουστο. 

Ο πρωθυπουργός είναι σαφές ότι έχει μπει στην προμετωπίδα της προβολής της Ελλάδας διεθνώς. Με συνεντεύξεις σε μεγάλα διεθνή ΜΜΕ, όπως το CNN και τώρα και η Bild, ο κ. Μητσοτάκης θέλει να στέλνει το μήνυμα προς το διεθνές ακροατήριο, όχι απλώς ότι μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα, αλλά ότι είναι ασφαλές να το πράξουν. Για παράδειγμα, στη χθεσινή συνέντευξη ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε μια ειδική εφαρμογή που θα κατεβάζουν οι τουρίστες και με την οποία θα ενημερώνονται για τις πλησιέστερες υγειονομικές δομές στον τόπο των διακοπών τους, αλλά και για όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του Reader.gr, ο κ. Μητσοτάκης σχεδιάζει και άλλες παρεμβάσεις σε επιλεγμένα ξένα μέσα τις επόμενες μέρες. Μάλιστα, στο γραφείο του υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής, τόσο από τους εν Ελλάδι ανταποκριτές, όσο και από μέσα που προτίθενται να οργανώσουν αποστολή στην Αθήνα και να δουν πώς είναι η κατάσταση στη χώρα που έχει διαχειριστεί μέχρι στιγμής με επάρκεια το πρώτο κύμα της πανδημίας. Και, βεβαίως, σε αυτές τις παρεμβάσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιμένει στο ότι είναι απολύτως ασφαλές για τους τουρίστες να έρθουν στην Ελλάδα, έστω και με ορισμένες νέες συμβάσεις, όπως οι αποστάσεις και τα μέτρα ατομικής υγιεινής, και να απολαύσουν τις θερινές τους διακοπές. 

Σημειωτέον, όπως πληροφορείται το Reader.gr, σε άλλες μεγάλες πρωτεύουσες που επίσης ποντάρουν στον τουρισμό υπάρχει έντονη ενόχληση για την…υπερπροβολή της Ελλάδας από τα διεθνή ΜΜΕ, με αποτέλεσμα πολλά γραφεία πρωθυπουργών να ψάχνουν τις «άκρες» τους στα Μέσα του εξωτερικού. 

Σήμερα, επίσης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συμμετάσχει, σε επίπεδο ηγετών, σε άλλη μια συνεδρίαση του Smart Covid Management Group, στο οποίο συμμετέχουν χώρες που μέχρι στιγμής έχουν διαχειριστεί με επιτυχία την πανδημία. Σε αυτές συγκαταλέγονται η Νορβηγία, η Δανία, η Αυστρία, το Ισραήλ, η Αυστραλία και η Τσεχία, ενώ νέα είσοδος στο κλαμπ είναι η Κόστα Ρίκα, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην προηγούμενη συνεδρίαση της άτυπης ομάδας να αναδεικνύει το θέμα το τουρισμού. Μάλιστα, για πολίτες αρκετών εκ των προαναφερθέντων χωρών η είσοδος θα επιτραπεί ήδη από τις 15 Ιουνίου, ως δείγμα της εμπιστοσύνης, αλλά και της συνεννόησης που είχε γίνει σε διακρατικό επίπεδο. 

Βεβαίως, όπως πληροφορείται το Reader.gr, ο κ. Μητσοτάκης στις επόμενες παρεμβάσεις του στα ΜΜΕ του εξωτερικού θα επιμένει όλο και περισσότερο στο αφήγημα του restart της ελληνικής οικονομίας και της τήρησης…μέχρι κεραίας της μεταρρυθμιστικής και φιλοεπενδυτικής ατζέντας της κυβέρνησης, προκειμένου να αξιοποιήσει και το κεφάλαιο επιτυχίας που έχει σωρευτεί από την καλή εικόνα που εκπέμφθηκε λόγω της διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης.