Ο κ. Θεοδωρικάκος θεωρεί το πρωτοσέλιδο «συκοφαντικό και προσβλητικό για το πρόσωπό του».

Στο δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών αναφερόταν ο κ. Θεοδωρικάκος ως «πρώην συνεταίρος (σ.σ του Χρήστου Καλογρίτσα) που είναι υπουργός».

Το δημοσίευμα βασίζεται σε ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ με την οποία σχολίαζε το ρεπορτάζ της εφημερίδας Πρώτο Θέμα για τα 3 εκατ. ευρώ, η οποία έλεγε ότι ««ο κ. Καλογρίτσας κόπηκε από την αδειοδότηση καναλιών από τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς δεν μπόρεσε να καταβάλει το τίμημα που προβλεπόταν. Τα λοιπά επιχειρηματικά του ζητήματα δεν τα γνωρίζουμε. Ας ερωτηθεί ο κ. Θεοδωρικάκος με τον οποίο είναι συνέταιροι».