Ειδικότερα, στις 2 μετά το μεσημέρι, ο κ. Τσίπρας θα επισκεφθεί τον σταθμό του μετρό «Σιντριβάνι/Έκθεση», και μετά από επιθεώρηση του έργου θα απευθύνει χαιρετισμό.

Για λόγους ασφαλείας, ο αριθμός των ατόμων που θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τον σταθμό θα είναι περιορισμένος.

Σύμφωνα με το voria.gr, στόχος της Αττικό Μετρό ήταν ο σταθμός να ανοίξει με μία θεατρική παράσταση-έκπληξη του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, ωστόσο, οι κινητοποιήσεις των ηθοποιών του Κρατικού Θεάτρου οδήγησαν σε αλλαγή του σχεδιασμού. 

Έτσι, αντί της παράστασης ο σταθμός θα πλημμυρίσει από τους ήχους του γυναικείου κουαρτέτου εγχόρδων Fortissimo. 

«Είναι η πρώτη φορά που το μετρό της Θεσσαλονίκης βλέπει ορίζοντα ολοκλήρωσης», δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, αναφερόμενος στον σταθμό «Σιντριβάνι - Έκθεση».

«Επιλέξαμε έναν από τους σταθμούς της βασικής γραμμής να τον φτάσουμε στο τελικό του στάδιο, να τον ολοκληρώσουμε πλήρως, για να λειτουργήσει σαν σταθμός αναφοράς, να είναι ένας σταθμός τον οποίο θα μπορεί ο κάθε ένας Θεσσαλονικιός, πολίτης αυτής της χώρας, να μπορεί να δει πώς θα είναι ακριβώς μετά από δυο χρόνια, οι σταθμοί του μετρό» υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος, επισημαίνοντας πως ο συγκεκριμένος σταθμός είναι στην «καρδιά» της πόλης, μεταξύ της Διεθνούς Εκθέσεως, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του ιστορικού, εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Μυλόπουλος είπε ακόμα ότι σε δυο χρόνια οι Θεσσαλονικείς θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μετρό για τις μετακινήσεις. «Τα Χριστούγεννα, τις γιορτές του 2020, δηλαδή σε δυο χρόνια από σήμερα, το μετρό πλέον θα λειτουργεί εμπορικά, όπως σήμερα γιορτάζουμε τον πρώτο σταθμό που τελείωσε, τότε θα γιορτάζουμε το σύνολο του μετρό που θα έχει τελειώσει και που θα ξεκινήσει να λειτουργεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το 2019, σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, είναι μια χρονιά - σταθμός για το μετρό της Θεσσαλονίκης διότι «πρώτα από όλα θα έρθουν οι συρμοί, θα τελειώσει η τοποθέτηση των σιδηροτροχιών και τον ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων και κυρίως διότι το καλοκαίρι θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια», ανέφερε.

Τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα ενσωματώνονται στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται αναμφισβήτητα να αποτελέσει το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη. «Όπως ξέρουμε όλοι, το δικό μας μετρό, είναι ένα μετρό αυτόματο που λειτουργεί χωρίς οδηγό, το οποίο χρειάζεται μια περίοδο δοκιμών περίπου ενός χρόνου, έτσι ώστε το σύστημα να μονταριστεί και να μην υπάρχει ούτε μισή στις 1.000 πιθανότητες να συμβεί το παραμικρό περιστατικό», διευκρίνισε ο κ. Μυλόπουλος. 

Το μετρό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006 και είναι το πρώτο αυτόματο σύστημα υπόγειων σιδηροδρόμων, δίχως οδηγούς, στην Ελλάδα. Πρόκειται ίσως για το μεγαλύτερο υπό κατασκευή έργο της Βόρειας Ελλάδας, χρηματοδοτούμενο σε ποσοστό 75% από την Ευρωπαϊκή Ένωση.