Παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα για την υπηρεσία streaming του Facebook!

Ειδικότερα, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησε σήμερα Τετάρτη την παγκόσμια μετάδοση της πλατφόρμας Facebook Watch, της υπηρεσίας streaming περιεχομένου, η οποία σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί στα... ίσα τη Netflix, την Amazon, την επικείμενη ανάλογη προσπάθεια από την Apple κ.α..

Συγκεκριμένα, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη μετάδοσης του Facebook Watch στις ΗΠΑ, ξεκίνησε η παγκόσμια μετάδοση του περιεχομένου, με την ψυχαγωγία, τις ειδήσεις, και τα αθλητικά να κυριαρχούν.

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη γενική πρόοδό μας», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού περιεχομένου του Facebook Μάθιου Χένινγκ. «Το Watch πραγματικά να απογειωθεί.», τόνισε, χαρακτηριστικά.

«Κάθε μήνα, περισσότεροι από 50 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ παρακολουθούν ένα τουλάχιστον βίντεο βίντεο για τουλάχιστον ένα λεπτό στο Watch, ενώ ο συνολικός χρόνος που αφιερώνεται στην παρακολούθηση βίντεο στο Watch έχει αυξηθεί 14 φορές από την αρχή του 2018.», τόνισε ο Χένινγκ.

«Ο στόχος μακροπρόθεσμα εστιάζεται στη δημιουργία ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης όπου όλοι οι δημιουργοί και οι εκδότες θα μπορούν να βρουν κοινό, να οικοδομήσουν μια κοινότητα παθιασμένων οπαδών και να κερδίσουν χρήματα από το έργο τους», ανέφερε ο Χένινγκ.

Εξάλλου, μέσα στην επόμενη χρονιά το Facebook αναμένεται να δαπανήσει από 1 έως 2 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση των παραγωγών του Facebook Watch.

Αξίζει να σημειώσουμε πως, τα διαλείμματα στη μετάδοση περιεχομένου για την προβολή διαφήμισης στο Watch θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις πριν και τα διάρκεια της προβολής, με τους δημιουργούς να κερδίζουν ένα μερίδιο από τα έσοδα και το Facebook να κρατάει τα υπόλοιπα.