Η εταιρεία σε συνεργασία με την Microsoft και την ConsenSys ανέπτυξαν την Aura που θα καταγράφει τον κύκλο ζωής ενός αντικειμένου για να αποδεικνύεται η προέλευση και να αποτρέπεται η αντιγραφή.

«Τα οφέλη για τους πελάτες είναι αυξημένη διαφάνεια και ενισχυμένα από ηθική άποψη προϊόντα» αναφέρεται σε ανακοίνωση του LVMH, στην οποία υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία θα είναι ανοιχτή σε όλα τα brands πολυτελείας, με όλα τα δεδομένα να παραμένουν εμπιστευτικά.

Ο Louis Vuitton θα είναι ο πρώτος οίκος που θα επιτρέψει στους πελάτες να έχουν τη δυνατότητα να διαπιστώσουν αν τα προϊόντα που έχουν προμηθευτεί είναι αυθεντικά. Αναμένεται να ακολουθήσουν τα αρώματα του Christian Dior.

Πως θα γίνεται η ταυτοποίηση;

Κατά τη διαδικασία της παραγωγής, κάθε προιόν θα καταγράφεται στο κοινό μητρώο, δεν θα μπορεί να αναπαραχθεί και θα περιέχει μοναδική πληροφορίες. Ο πελάτης, κατά τη διάρκεια της αφοράς θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της μάρκας για να λάβει το πιστοποιητικό AURA, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες.

Οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με την προέλευση και τις πρώτες ύλες του προϊόντος, πληροφορίες που συνδέονται με την ηθική στην παραγωγή προϊόντων, την επιβάρυνση στο περιβάλλον, τις οδηγίες για τη φροντίδα τους, καθώς και την εξυπηρέτηση και τις διαθέσιμες υπηρεσίες μετά την πώληση.

Ο Κεν Τίμσιτ, διευθύνων σύμβουλος της ConsenSys Solutions, του επιχειρηματικού βραχίονα για το Blockchain, ομίλου ConsenSys, δήλωσε ότι «η AURA είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για την βιομηχανία πολυτελείας» προσθέτοντας ότι η πρωτοβουλία θα είναι επωφελής για όλο τον κλάδο καθώς θα προστατεύει τα συμφέροντα, την ακεραιότητα και την ιδιωτικότητα κάθε brand.