«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.

Ακολούθησε μια σειρά αναρτήσεων με τις οποίες ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

Όπως ανέφερε, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου. Μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν: Επί παραδείγματι, σημείωσε ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.

Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπεραμύνθηκε της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.