Ανεπηρέαστοι είναι οι χρήστες του διαδικτύου από τα σκάνδαλα του Facebook, αφού ο αριθμός των χρηστών στις εφαρμογές της εταιρείας (Facebook, Instagram, WhatsApp κλπ) παρέμεινε σταθερός ύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου της εταιρείας. Ανάσα ανακούφισης αποτέλεσαν τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου της Facebook και για τους επενδυτές αφού το «κίνημα» #deletefacebook με αφορμή το σκάνδαλο της Cambridge Analytica δεν εξαπλώθηκε όσο ανέμεναν.

Παρά τον φόβο επενδυτών κι αναλυτών ότι το κοινωνικό δίκτυα θα χάσει αρκετούς χρήστες των εφαρμογών του μετά τα διάφορα σκάνδαλα που είδαν το φως της δημοσιότητας, η πραγματικότητα διέψευσε τις προβλέψεις. Συγκεκριμένα στην πολύτιμη αγορά της Αμερικής που αποτελεί βαρόμετρο για το σύνολο των χρηστών του δικτύου οι καθημερινοί χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ  ήταν 185 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ήταν δηλαδή στα ίδια επίπεδα με το τέλος του 2ου τριμήνου. Συνολικά τώρα, περισσότεροι από 2,6 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τις εφαρμογές του Facebook κάθε μήνα (Facebook, WhatsApp, Instagram ή Messenger, μεταξύ άλλων), μέγεθος αυξημένο κατά 100 εκατ. από το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία. Μάλιστα περισσότεροι από 2 δισ.  άνθρωποι την ημέρα χρησιμοποιούν τουλάχιστον μια εφαρμογή.

Συγκεκριμένα ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων ανακοίνωσε χθες πώς στο τρίτο τρίμηνο υπήρξε αύξηση κερδών και εσόδων, με τα καθαρά κέρδη να φτάνουν τα 5,14 δισ. δολ. ή 1,76 δολ. ανά μετοχή για το τελευταίο τρίμηνο σε σύγκριση με 4,71 δισ. δολ. ή 1,59 δολ. ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 13,73 δισ. δολ. από 10,14 δισ. δολ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σημειώνεται ότι οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της FactSet τοποθετούσαν τα κέρδη της εταιρείας στα 1,46 δολ. ανά μετοχή με έσοδα 13,77 δισ. δολ.

Σε μια τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, ο CEO της Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, αναφέρθηκε σε γενικές γραμμές στη στρατηγική του Facebook και σημείωσε πως οι τρέχουσες εξελίξεις είναι μέρος της συνολικότερης αλλαγής που παρατηρείται στο κοινωνικό δίκτυο το οποίο χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο μέσω κινητών σε σχέση με τους σταθερούς υπολογιστές. «Όλες οι τάσεις δείχνουν πως στο κοντινό μέλλον οι άνθρωποι θα μοιράζονται περισσότερες ιστορίες απ 'ότι δημοσιεύσεις στο Newsfeed τους, οπότε χτίζουμε καλύτερα τις ιστορίες και δίνουμε έμφαση στις εφαρμογές βίντεο. Η κοινότητα μας και οι δραστηριότητες μας συνεχίζουν να αναπτύσσονται γρήγορα, και πλέον περισσότεροι από 2 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία από τις υπηρεσίας μας καθημερινά»  ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ζάκερμπεργκ.