«Τρέλα είναι να κάνεις συνεχώς το ίδιο πράγμα και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα», λέει ένα διάσημο ρητό αγνώστου πατρός (όχι, δεν ανήκει στον Αϊνστάιν). Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, τρέλα είναι να θες να μην καταστραφεί ο πλανήτης και παρ΄ όλα αυτά να συνεχίζεις να χρησιμοποιείς πλαστικά είδη μιας χρήσης και να ψωνίζεις τρόφιμα που δεν χρειάζεσαι και να τα πετάς στα σκουπίδια. Αν θέλουμε να σώσουμε τον πλανήτη, πρέπει να αναλάβουμε άμεσα δράση, όπως μας καλεί η Lidl Ελλάς με τη νέα καμπάνια υπευθυνότητάς της «Στο δρόμο για ένα καλύτερο αύριο». Μόνο έτσι θα έχουμε διαφορετικά αποτελέσματα.  

Η Lidl Ελλάς πέρα από το περιβαλλοντικό της έργο το οποίο θα αναφέρουμε αναλυτικότερα στη συνέχεια, στο πλαίσιο της παραπάνω καμπάνιας αποφάσισε να ευαισθητοποιήσει όλους μας με μια πρωτότυπη τηλεοπτική ταινία με τίτλο «Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει». Πρωταγωνιστής είναι ένα αγόρι το οποίο αποφασίζει να κάνει κάτι πραγματικά ρηξικέλευθο για να αλλάξει τον κόσμο. Κάτι που δεν έχει κάνει κανείς μέχρι σήμερα. Αποφασίζει, όπως λέει και ο τίτλος ταινίας, να σταματήσει να μεγαλώνει.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Τι ήταν αυτό που ευαισθητοποίησε το αγόρι ώστε να πάρει αυτή την μεγάλη απόφαση; Ενώ έκανε βόλτα με τους φίλους του στην παραλία είδε ένα νεκρό δελφίνι. Ένα δελφίνι που είχε πεθάνει γιατί είχε φάει το πλαστικό το οποίο πετάμε συνεχώς σε θάλασσες και ακτές. Το αγόρι δεν αντέχει να συνεχίσει να μεγαλώνει σε ένα κόσμο με που καθημερινά ρυπαίνει, σπαταλά και αδιαφορεί για το πού μεγαλώνουν τα παιδιά του. Ορθώνει το ανάστημά του, σταματάει όντως να μεγαλώνει και μαζί του παρασύρει και άλλα παιδιά της ηλικίας του, τα οποία εμπνέονται από την γενναία του απόφαση. 

«Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει» αποτελεί τη λογική συνέχεια των περιβαλλοντικών δράσεων της Lidl Ελλάς, η οποία μεταξύ άλλων έχει πετύχει τα εξής:

- 842 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το 2017, επειδή κατάργησε τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών στα καταστήματά της.
- 475 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το τέλος του 2017, επειδή κατάργησε την περιμετρική σακούλα στις συσκευασίες των χαρτικών στην παλέτα.
- 65 τόνοι λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μείωσε το πάχος στα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικο
- 42 τόνοι λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μείωσε το βάρος στο καπάκι του εμφιαλωμένου νερού
- Αντικατέστησε τα πλαστικά καλαμάκια με καλαμάκια χάρτινα και βιοδιασπώμενα.
- Κατάργησε όλα τα πλαστικά μιας χρήσης.

Κλείνοντας, ας επανέλθουμε στην τηλεοπτική ταινίας της Lidl Ελλάς η οποία μας υπενθυμίζει ότι το αύριο είναι τα παιδιά. Και όταν τα παιδιά αποφασίζουν με πράξεις ευθύνης να αλλάξουν, τότε είναι δεδομένο ότι θα έχουμε ένα #kaliteroavrio