Τα έκτακτα και αναγκαία μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για την προστασία των πολιτών και τον περιορισμό της ραγδαίας εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού δεν έχουν αλλάξει μόνο τη δική μας καθημερινή ζωή αλλά και την εικόνα διάσημων λογοτύπων!

Για αυτό βέβαια ευθύνεται ο Σλοβένος γραφίστας, Jure Tovrljan, ο οποίος πείραξε εμπορικά σήματα διάσημων εταιρειών και οργανισμών και τα προσάρμοσε στην ατμόσφαιρα της εποχής του κορονοϊού και της καραντίνας.

Το πρότζεκτ διήρκεσε μόλις μια εβδομάδα και όπως ανέφερε ο Σλοβένος στο Bored Panda «Όλα ξεκίνησαν όταν κοίταζα το logo των Starbucks. Σκεφτόμουν πως θα έμοιαζε η γνωστή σε όλους μας γοργόνα αν φορούσε χειρουργική μάσκα προσώπου».

Ήταν να μην κάνει την αρχή λοιπόν, όπως θα δείτε στη συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.