Κάτι παραπάνω από πρωτοφανές είναι το φαινόμενο του αβγού που κατάφερε την περασμένη εβδομάδα να ξεπεράσει σε likes την πιο δημοφιλή φωτογραφία του Instagram που μέχρι τότε ανήκε στην Κάιλι Τζένερ, απλά και μόνο επειδή το ζήτησε. 

Πιο συγκεκριμένα, ξεπέρασε τα 49 εκατ. likes, γεγονός που ισοδυναμεί με τεράστια εμπορική ισχύ, τουλάχιστον όσον αφορά στον ψηφιακό κόσμο. Κι ενόσω όλοι θέλουν να μάθουν ποιος τα έβαλε με το «θηρίο» Κάιλι και μάλιστα το νίκησε κιόλας, ο λογαριασμός του αβγού @world_record_egg δείχνει να θέλει να τροφοδοτεί το μυστήριο γύρω από την ταυτότητά του. Δημοσίευσε δηλαδή και δεύτερη φωτογραφία, που κατά πάσα πιθανότητα προμηνύει τα «αποκαλυπτήρια» αφού στο πάνω αριστερό μέρος υπάρχει ένα ράγισμα στο τσόφλι του. Άρα, ενδεχομένως να πλησιάζει μαζί με την εκκόλαψη και η αλήθεια. Η φωτογραφία βέβαια, δεν συνοδεύεται ούτε από λεζάντα ούτε από κάποιο σχετικό hashtag. 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EGG GANG (@world_record_egg) on

Πάντως, με αυτήν την σαρωτική του απήχηση, ο λογαριασμός @world_record_egg θα μπορούσε να αποδειχθεί κανονικό «χρυσωρυχείο» με τους σωστούς εμπορικούς χειρισμούς. Ο Ντάρεν Λάχτμαν που είχε πουλήσει τον Social Media Talent Agency Niche στο Twitter το 2015 εξήγησε στο techblog.gr: «Αν ήμουν στη θέση τους η επόμενη δημοσίευση μου θα ήταν κάποια διαφήμιση. Έχουν κερδίσει το λαχείο, απέκτησαν μία διαφημιστική πινακίδα στην Times Square, απλώς την έχουν τζάμπα στο Instagram. Τι θα κάνουν με αυτή;». Παράλληλα, τόνισε πως όποιος κι αν βρίσκεται πίσω από την ιδέα, αν κινηθεί γρήγορα, όσο είναι δημοφιλές το αβγό, θα μπορούσε να κερδίσει έως 250.000 δολάρια από ένα και μόνο διαφημιστικό ποστ. Από την πλευρά του ο Σον Σπίλμπεργκ από την εταιρεία αναλύσεων σχετικά με το influencer marketing Points North Group, θεωρεί ότι το κέρδος του μπορεί να ξεπεράσει το 1 εκατ. δολάρια, ενώ ο COO της CreatorIQ Τιμ Σόβεϊ, εκτιμά ότι εφόσον υπάρχουν ίχνη δημιουργίας και πώλησης merchanise, πίσω από τον λογαριασμό κρύβεται γνώστης του marketing.